ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران

دنا پلاس توربو

ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران: بسیاری از افراد در خرید ماشنی رنج قیمت برایشان بسیار مهم است ، در این مقاله می خواهیم خودرو های زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران را برای شما عزیزان معرفی کنیم واقعا در رنج قیمت زیر 50 میلیون چه خودرو هایی را می توان خرید؟ در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با زوم تک همراه باشید.

خودرو GC6، جیلی مونتاژ ایران

CS6

ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران : اولین خودرویی که در رنج قیمت زیر 50 میلیون مورد توجه ایرانیان است ، خودرو GC6 است. این خودرو در رنج قیمت 47 میلیون در بازار ایران به فروش می رسد. از ویژگی های بارز این خودرو می توان به توان 105 اسب بخاری ، گشتاور 146 نیوتنی، جعبه‌دنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار به دو چرخ جلو اشاره کرد.

خودرو دنا پلاس ، سمند جدید ایرانخودرو

دنا پلاس

ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران : یکی دیگر از خودرو هایی که در رنج قیمت زیر 50 میلیون در بازار ایران مورد توجه قرار میگیرد خودرو دنا پلاس است ، این خودرو توسط ایرانخودرو ارائه شده است می تواند گفت ورژنی بروز تر از خودرو سمند خودمان است. شما می توانید این خودرو را در صفحه دنا پلاس بیشتر بشناسید. دنا پلاس در رنج قیمت 50 میلیون در بازار ایران به فروش میرسد . قیمت اصلی این خودرو در بازار ایران حدود 57 میلیون اشاره شده است ، البته اگر بخواهید این خودرو را از خود ایران خودرو بخرید مطمئنا با مبلغ پایینتری می توانید آنرا خریداری کنید.

تندر90 پلاس

تندر 90 پلاس

ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران : تندر 90 یکی از خودروهایی است که  با ورود به ایران از استقبال بسیار مناسبی روبرو شد با توجه به اینکه بسیاری از قطعات داخلی این خودرو توسط شرکت فرانسوی رنو وارد ایران می شود و کارخانجات ایرانی دستی بر موتور این خودرو نمی کشند به همین دلیل بسیاری از خریداران به سمت این خودرو می روند. این خودرو یکی از خودرو های بادوام بازار به شمار می رود. این خودرو هم در بازار ایران از 50 تا 57 میلیون به فروش می رسد. حتما مقاله معایب تندر ۹۰ ذره بین را هم بخوانید.

برلیانس H330

برترین خودروهای کمتر از 50 میلیون تومان در بازار ایران

ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران : یکی دیگر از خودرو های زیر 50 میلیون موجود در بازار که بیشتر مورد استقبال خریداران قرار میگیرد خودرو برلیانس H330 است. این خودرو چینی با داشتن طراحی بسیار جالب توانسته در بین خریداران ایرانی جایگاه ویژه ای را داشته باشد. حتما مقاله معایب برلیانس H320 زیر ذره بین را هم بخوانید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماشین زیر 50 میلیون موجود در بازار ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *