ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه در دانشگاه شریف برگزار می شود

250 نفر از نخبگان برنامه نویسی کشور در ششمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش زوم تک ششمین دوره ماراتن برنامه نویسی در دانشگاه شریف برگزار می شود. در این دوره از مسابقات 250 برنامه نویس شرکت کرده اند. این تورنومنت 15 الی 17 شهریور ماه سال 1397 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به اطلاع میرساند پس از برگزاری پنج دوره مارتون برنامه نویسی تلفن همراه در سال های 92 الی 96 و حضور گسترده برنامه نویسان حرفه ای از کل کشور در این مسابقات، هم اکنون” دانشگاه صنعتي­ شريف” در حال  برگزاری” ششمین دوره­ي ماراتون  برنامه نويسي تلفن همراه” به تاریخ 15 الی 17 شهریور ماه سال جاری و در محل دانشگاه صنعتي شريف می باشد.

لازم به توضیح است در این مسابقات تیم هایی شامل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز و … ، 48 ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقرات خاص طراحی و پیاده سازی کنند.

در این رویداد حدود 500 نفر از برنامه نویسان کشور ثبت نام کردند که پس از بررسی های انجام شده 250 نفر جواز ورود به مسابقات را دریافت کردند.
این افراد در قالب 80 تیم از دانشگاه های کل کشور شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه امیر کبیر، علم و صنعت، خواجه نصیر، دانشگاه تهران و از شهرستان های مشهد، اصفهان، یزد، کرمانشاه، شیراز، گلستان، تبریز، بناب، بابل و … می باشند.

این رویداد توسط مجموعه های زیر مورد حمایت قرار گرفته است.
مجموعه کافه بازار، شرکت سفرهای علی بابا، شرکت راهکارهای همراه کارینا، شرکت تهران اینترنت، شرکت رادصا، مجموعه شرکت های فناپ، سازمان فرابورس ایران، شتابدهنده امید، شرکت راهمکار های متن اول آریا

هدف اصلی:

شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه فرمایید.

تلفن تماس: 66002713 – 66019377

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه در دانشگاه شریف برگزار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *