لیست قیمت هیوندای سانتافه نو و دست دوم در سال 97

هیوندای سانتافه

یکی از خودروهای شاسی بلند فوق العاده پرطرفدار در بازار ایران، هیوندای سانتافه می باشد. اساسا نمایشگاه داران خودرو سانتافه را به عنوان پول نقد می دانند و یکی از روی بورس ترین خودروهای بازار ایران هیوندای سانتافه می باشد. اساسا هیوندای سانتافه یک خودرو کراس اوور شهری و مناسب برای خانواده می باشد که از آن نمی توان انتظار آفرود داشت.

در ابتدا سانتافه در سال 2008 وارد ایران شد و شکل ظاهری این خودرو نسبت به مدل های جدیدی که اکنون وجود دارد بسیار متفاوت تر بود و در هر دو صورت نیز این خودرو در بازار طرفداران بسیار زیادی داشت، حتی با اینکه قیمت مدل جدید این خودرو نسبت به مدل های قبلی بالاتر بوده است. سانتافه خودرویی است که علاوه بر بازار ایران در بسیاری از کشورهای مختلف اروپایی نیز طرفداران زیادی دارد و حتی برخی از کشورها به صورت انحصاری این خودرو را در اختیار دارند.

بر طبق آپشن ها و ویژگی هایی که این خودرو دارد در زمان خرید سانتافه، خریداران می توانند مدل فول و نیم فول آن را انتخاب نمایند و این مورد بر اساس سلیقه کاربران انتخاب رقم می خورد. به تازگی نمایندگی هیوندای نیز به طور رسمی در ایران فعالیت دارد و افراد می توانند تمامی سفارشات خود را از طریق این نمایندگی ها به ثبت برسانند.

قیمت هیوندای سانتافه

۲۰۱۵ ، هیوندای، سانتافه
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۱۴ ، هیوندای، سانتافه
۱۶۲,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۰۹ ، هیوندای، سانتافه
۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰

خودرو هيونداي Santa fe DM فول اتوماتيک سال ۲۰۱۷
۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰

۲۰۱۱ ، هیوندای، سانتافه
۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰

 

مقالات پیشنهادی: قیمت مزدا 3 مدل 97 تیپ 4 نیم فول و فول

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لیست قیمت هیوندای سانتافه نو و دست دوم در سال 97

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *