لپ تاپ گیمینگ Blade Stealth کمپانی Razer

لپ تاپ گیمینگ Blade Stealth

شرکت Razer با معرفی لپ تاپ گیمینگ Blade Stealth توجه بسیاری از کاربران خود و حتی برخی از شرکت های رقیب را به خود جلب کرد. شرکت ریزر که اخیرا نسخه جدید لپ‌تاپ Blade Stealth را معرفی کرده است , با تحولی بزرگ در این محصول باری دیگر جایگاه خود را در تولید کنندگان محصولات تکنولوژی تثبیت نمود.

این لپ تاپ دارای آخرین نسل پردازنده‌های سری اینتل بوده که به احتمال زیاد دارای یک پردازنده چهار هسته‌ ای می باشد. پردازنده این لپ تاپ  Core i7 8550U بوده و به چهار هسته و هشت رشته پردازشی با قابلیت هایپر تردینگ مجهز است. فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز بوده و 4 گیگاهرتز فرکانس افزایشی با مصرف تک هسته ای در این لپ تاپ مشاهده می شود. این ویژگی باعث شده  لپ تاپ Blade Stealth برای استفاده طولانی مدت و سنگین انتخاب مناسبی باشد. بسیاری از افراد پس از مطالعه پردازنده این لپ تاپ به یاد Coffee lake می افتند , اما باید گفت این تفکری اشتباه است، چرا که پردازنده چهار هسته‌ ای این لپ تاپ با پسوند U، دارای نسخه رفرش کیبی لیک می باشد.

امکانات و ویژگی های فنی این لپ تاپ بسیار مشابه مدل قبلی است , صفحه نمایش لمسی IGZO در سایز 13.3 اینچ با وضوح تصویر 1800 × 3800 جذابیت این نسخه را دو برابر کرده است. از سایر مشخصات آن رم 16 گیگا بایتی با فرکانس 2133 مگا هرتز , یک پورت USB type C با Thunderbolt 3 که امکان نصب کارت گرافیک اکسترنال را فراهم کرده , اشاره کرد. شبکه WiFi تحت عنوان Killer  از نوع 1535 802.11 AC از سایر امکانات این لپ تاپ است. شرکت ریزر پورت خروجی تصویر HDMI را در این مدل نسبت به مدل قبلی پیشرفته تر کرده است.

هارد 256 گیگابایتی در مدل قبلی , در نسخه جدید , با هارد SSD با حجم 512 گیگابایتی ارتقا یافته است. پردازنده گرافیکی مورد استفاده در لپ تاپ پردازنده 620 HD است. در کشور آمریکا , لپ تاپ Blade Steath , به یکی از پر طرفدارترین لپ تاپ های کشور تبدیل شده و با پرداخت 1699 دلار , قابل تهیه می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از لپ تاپ و کروم بوک جدید hp

نظرات در مورد : لپ تاپ گیمینگ Blade Stealth کمپانی Razer

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *