لپ تاپ حرفه ای لنوو

لنوو

کمپانی لنوو یکی از کمپانی های ابر قدرت در زمینه ی تولید لپ تاپ های حرفه ای و میان رده می باشد که در تمام دنیا بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزمره ی خود با لپ تاپ از لپ تاپ های این کمپانی استفاده می کنند. امروز قصد داریم یکی از لپ تاپ های حرفه ای این کمپانی را برای شما معرفی که در اصل به دلیل مشخصات بالایی که این لپ تاپ دارد و قدرت بالای کارت گرافیکی این لپ تاپ، با عنوان لپ تاپ گیمینگ شناخته می شود.

مدل این لپ تاپ لنوو Legion Y520 – D می باشد. این لپ تاپ عملکرد بسیار خوبی را داشته و بر اساس قیمت کمی که نسبت به سایر لپ تاپ های حرفه ای دارد واقعا در این عرصه بسیار قدرتمند ظاهر شده است. به طور کلی اگر به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند برای بازی هستید و قصد ندارید که هزینه های گزافی برای آن پرداخت کنید، این لپ تاپ بسیار ایده آل می باشد.

 

مشخصات لپ تاپ لنوو Legion Y520 – D

ابعاد : 25.8 × 265 × 380 ميلي‌متر

پردازنده : Intel Core i7 – 7700HQ , 2.8GHz

رم : 16 گیگابایت DDR4

هارد دیسک : 1 ترابایت، با سرعت 5400 RPM

کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 1050 DDR5 – 4GB

صفحه نمایش : 15.6 اینچ با دقت Full HD و رزولوشن 1080 * 1920

لنووبه طور کلی این لپتاپ با وجود بدنه ی پلاستیکی و ارزان قیمت خود دارای مشخصات افزاری فوق العاده قدرتمندی می باشد که برای گیمرهای تازه کار که می خواهند هزینه ی کمی در ابتدای کار برای خرید لپ تاپ بدهند توصیه می شود. از لحاظ ظاهری نیز این لپ تاپ قدرتمند واقعا زیبا بوده و اصلا قیمت پایین آن مشخص نمی باشد.

فیمت این لپ تاپ هم اکنون در بازار لپ تاپ های گیمینگ 4.549.000 تومان می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فاش شدن اطلاعات لپ تاپ اندرويدي اچ پی

نظرات در مورد : لپ تاپ حرفه ای لنوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *