لپ تاپ حرفه ای ایسر

لپ تاپ حرفه ای ایسر

لپ تاپ حرفه ای ایسر : کمپانی ایسر تاکنون دو سری لپ تاپ با نام های Predator و Nitro به عنوان لپ تاپ های حرفه ای معرفی کرده است که طرفداران زیادی را تاکنون داشته زیرا سیستم سخت افزاری این لپ تاپ ها به قدری قدرتمند است که واقعا به عنوان یکی از لپ تاپ های حرفه ای می توان از آن ها یاد کرد. لپ تاپ های سری Nitro این کمپانی ظاهری جذاب و خیره کننده ندارند ولی سخت افزاری فوق العاده قدرتمند دارند.

لپ تاپی که امروز قصد داریم برای شما معرفی کنیم یکی از لپ تاپ های این سری می باشد. لپ تاپ V Nitro Black Edition کمپانی ایسر دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و قابلیت IPS می باشد که به لطف مات بودن این صفحه نمایش، بازتاب نور را بسیار کمتر شده و زمانی که در نور زیاد قرار دارید، وضوح صفحه نمایش شما خیلی خوب می باشد.

پردازشگر این لپ تاپ توسط کمپانی اینتل طراحی شده است و از نوع Core i7 -6700 HQ می باشد. فرکانس این پردازنده 6.2 گیگاهرتز بوده و سرعت بالایی را ارائه می کند. پردازنده ی این لپ تاپ علاوه بر اینکه برای کارهای روزمره نظیر مشاهده ی فیلم و گوش کردن به موسیقی مناسب می باشد، برای طراحی و انجام محاسبات سنگین مهندسی بسیار پر قدرت عمل می کند.

از لحاظ گرافیکی اگر بخواهیم به این لپ تاپ نگاهی بیندازیم باید بگوییم که V Nitro Black Edition دارای یک پردازنده ی Nvidia GTX960 با حافظه ی 4 گیگابایتی می باشد که مخصوص انجام پروژه های گرافیکی سنگین طراحی شده است. این لپ تاپ دارای یک حافظه ی 1 ترابایتی و حافظه ی SSD می باشد که ظرفیت آن 256 گیگابایتی است. از سایر ویژگی های این لپ تاپ می توان به سه پورت USB 3.1، بلوتوث، اتصال به شبکه ی وای فای، یک پد موس با قابلیت چند لمس همزمان اشاره کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی ایسر از لپ تاپ های بروزرسانی شده Predator Triton 500 و Nitro 5

نظرات در مورد : لپ تاپ حرفه ای ایسر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *