لپتاپ Razer Blade 2017 روانه بازار شد

چندی پیش در نمایشگاه CES کمپانی Razer وعده داده بود که بزودی لپتاپ Blade جدید را روانه بازار خواهد کرد.امروز 18فوریه 2017 این لپتاپ در آمازون و سایر فروشگاه های تکنولوژی موجود شده است.این لپتاپ همانطور که گفته شده بود از پردازنده 7700HQ استفاده میکند و به کارت گرافیک GTX 1060M مجهز شده است.

در بخش سخت افزار شکی نیست که ریزر گلچینی از بهترین ها را به کار گرفته است اما باتری این لپتاپ همچنان به گفته کاربران ضعیف است و بین 4 تا 6 ساعت لپتاپ را روشن نگه میدارد.البته با توجه به کاربری لپتاپ که مخصوص بازی است نمیتوان توقع وجود یک باتری قوی را داشت زیرا لپتاپ های بازی کمتر پیش می آید دائم حمل شوند.اما لپتاپ ریزر صفحه نمایش کوچک و ضخامت کمی دارد و در کنار مخصوص بازی بودن گزینه خوبی برای حمل و نقل محسوب میشود.باتری لپتاپ 3 سلولی است.

صفحه نمایش آن کیفیت 4K دارد و لمسی است.میتوانید بنا به نیاز خود صفحه نمایش FullHd نیز سفارش دهید.ضخامت لپتاپ نیز اکنون به 17 میلیمتر رسیده و اندازه صفحه نیز 14 اینچ است.

رقیبان این لپتاپ:

  1. گیگابایت Auros X3

X3 Plus v7

بزرگترین رقیب این لپتاپ Auros X3 است که سخت افزار مشابه در کنار قیمتی کمتر را دارد.این برند نیز نوپا است و از زیرشاخه های کمپانی گیگابایت است و میتوان گفت آغاز بسیار قوی را داشته است.در کنار این مدل لپتاپ Auros مدل های 15 و 17 اینچی نیز تولید کرده است.

برچسب قیتی این لپتاپ 1800 دلار است که میتوان در کشور انتظار قیمتی بین 6 تا 9 میلیون تومان را داشت.

کمپانی ریزر همیشه به ساخت لپتاپ های زیبا و باریک در کنار سخت افزار بسیار قوی مشهور بوده است و این بار نیز وظیفه خود را به نحو احسنت انجام داده است.این لپتاپ در کنار سخت افزار بسیار قوی برای اجرای بازی ها به بدنه ای باریک و زیبا با رنگ بندی عالی مجهز است.

باید منتظر ماند تا این لپتاپ در کشور موجود شود تا ما امکان بررسی تخصصی آن را داشته باشیم٬اما میتوانیم به جرات بگوییم این بهترین لپتاپ ساخته شده به دست ریزر تا به امروز است!

تصاویر:

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی مایکروسافت Surface Laptop 3؛ لپتاپی قدرتمند با نمایشگر 15 اینچی و نسل جدید اینتل

نظرات در مورد : لپتاپ Razer Blade 2017 روانه بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *