لو رفتن تصاویر واقعی از آیفون 8

آیفون 8

لو رفتن تصاویر واقعی از آیفون 8 : به گزارش زوم تک ، این بار تصاویری واقعی از آیفون 8 در دنیای اینترنت منتشر شد . این تصاویر توسط BGR منتشر شد . براساس تصاویر منتشر شده می توان به استایل نهایی آیفون 8 پی برد . براساس گزارشی که توسط BGR منتشر شده است این تصاویر در حقیقت مدلی از آیفون 8 است اما با دقت بر روی این مدل می توان این نکته را در نظر داشت که آیفون 8 با استایل کلی این تصاویر ارائه خواهد شد .

در هفته گذشته تصاویر دیگری از رندر های آیفون 8 توسط سایت Engadget منتشر شده بود که تصاویر منتشر شده دقیقا چیزی شبیه به تصاویر فوق است . در هفته های اخیر اخبار زیادی از آیفون 8 در دنیای اینترنت منتشر شد که حاکی قیمت آیفون ۸ ، انتشار تصاویر لو رفته از آیفون ۸ ، زمان رونمایی آیفون ۸ منتشر شد که می توانید اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند را بدست آورید . این نکته را در نظر داشته باشید که تصاویر منتشر شده در BGR مشابه با تصاویری است که هفته های گذشته از آیفون 8 منتشر شد . بخاطر مشابهت های بسیار زیاد از تصاویر منتشر شده شاید آیفون 8 با تصاویر منتشر شده مشابهت 90 درصدی داشته باشد .

شایان ذکر است گویا آیفون هم همچون سامسونگ دکمه Home را از طراحی خود حذف کرده است . در تصاویری که قبلا هم منتشر شده بود این موضوع کاملا گویا بود همچنین مسئولان این شرکت هم در برخی از اطلاع رسانی های خود از حذف دکمه خانه در این گوشی هوشمند خبر دادند.

نظر شما در مورد تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند چیست ؟ به نظر شما تصویر منتشر شده با نسخه نهایی و تصویر نهایی آیفون 8 یکسان خواهد بود ؟

با زوم تک همراه باشید .

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 15 و 15 پلاس با دوربین 48 مگاپیکسلی آیفون 14 پرو همراهند

نظرات در مورد : لو رفتن تصاویر واقعی از آیفون 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *