لو دادن اکانت های فیک توسط اینستاگرام

اینستاگرام

اکانت های فیک اینستاگرام | یکی از موضوعاتی که در بسیاری از شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که برخی از افراد اقدام به ساخت اکانت های تقلبی در این سایت ها می نمایند و هرکس مقاصد متفاوتی از انجام این کار دارد. در این میان شبکه ی اجتماعی اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و افرادی هستند که دارای حساب های کاربری فیک و یا تقلبی می باشند. اکنون اینستاگرام تصمیم گرفته است تا با ارائه ی یک بروزرسانی روش تعیین اکانت فیک با اکانت واقعی را برای کاربران تبیین نماید.

اکانت های فیک اینستاگرام

اینستاگرام به این منظور که کاربران در دام اینگونه حساب‌ های کاربری نیافتند، اخبرا بخش جدیدی را با نام About This Account برای اپلیکیشن خود معرفی نموده است. در این بخش اطلاعاتی شامل زمان ثبت نام، تغییرهای اعمال شده بر روی نام کاربری در سال‌ های پیش و همچنین موقعیت مکانی حساب کاربری به نمایش در می آید. در نتیجه فالوورها قبل از دنبال نمودن یک حساب کاربری اینستاگرام، می‌ توانند با وارد شدن به بخش About This Account از فیک یا واقعی بودن یک حساب کاربری مطلع شوند. همراه با این بخش جدید که در هفته‌ های آتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، این شبکه ی اجتماعی به دنبال این است که تاییدیه ی حساب های کاربری را ساده‌ تر نماید. به زودی همه ی کاربران می‌ت وانند با استفاده از کارت شناسایی اصلی خود حساب های کاربری شان را تایید نمایند.

اینستاگرام

این قابلیت قبلا تنها در اختیار افراد معروف و یا بهتر است بگوییم سلبریتی ها قرار داشت و با استفاده از این قابلیت، یک تیک آبیرنک در کنار نام کاربری پروفایل‌ هایشان افزوده می‌ شد. اما جدا از این دو ویژگی، اینستاگرام افزایش امنیت خود را نیز در نظر دارد. در هفته‌ های آینده سیستم تایید هویت دو مرحله‌ ای اینستاگرام از اپلیکیشن‌ های تایید هویت شخص ثالث مانند Duo Mobile و Google Authenticator پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  معرفی بهترین راهکارها برای مشکل کار نکردن دوربین استوری اینستاگرام

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لو دادن اکانت های فیک توسط اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *