لوگوی گوگل به مناسبت روز ولنتاین تغییر کرد

گوگل به پاس مناسبت روز “ولنتاین” یک سری بازی حول جستجوی حیوانات به دنبال عشق ایجاد کرده است. و متناسب با روز دوشنبه اختصاص یافته به حیوان مورچه خوار این بازی با تصویری نمادین از مورچه خوار مزین گشته است.

مرکزیت بازی 4 سطح گوگل روی دیدار چهره به چهره مورچه خوار با جفت خود در چین و این روز بزرگ است. گوگل تلاش کرده است با پاسداشت این روز به آگاهی کاربران خود درباره حیات وحش و حیوان مورچه خوار بیافزاید که بدون مناسبت هم نبوده است.

با توجه به گزارشات، یک گروه شش نفره از انیماتورها و مهندسان این بازی را توسعه داده اند و قطعا این بازی گرافیکی یکی از عمیق ترین لوگو بازی های گوگل بوده است.

  • مورچه خوار چیست؟

“مورچه خوار” یک حیوان بامزه است که در سراسر آسیا و جنوب صحرای آفریقا یافت می شود. و متاسفانه از پرتردد ترین پستانداران در سراسر جهان می باشد.

مورچه خوار به لطف رویه پوسته پوسته خود از شر شکارچیان در امان است. و به محض احساس تهدید آنقدر در حلقه خود جمع می شود که به یک توپ سخت و تنگ تبدیل می شود.

این پستانداران انفرادی با زبان چسبناک خود از مورچه ها و موریانه ها استفاده می کنند. و همچنین برای شکار قادر به شنا کردن و استفاده از حس بویایی می باشند.

در حال حاضر این حیوانات به طور گسترده با بیش از یک میلیون زیستگاه طبیعی حفاظت شده اند. و غالبا در طب سنتی چین استفاده شده و یا خورده می شوند. 8 گونه از مورچه خواران در جهان موجود می باشند.

  • بازی لوگوی ولنتاین گوگل چگونه است؟

کاربران قادرند از طریق صفحه اصلی گوگل روی آیفون ها، سیستم های عامل اندروید و دسکتاپ های کامپیوترتان بازی را اجرا کنند. و مورچه خوار در تب و تاب عشق را به جفت خود برسانند. بازیکنان باید به مورچه خوار توپی (رول شده) کمک کنند تا به چهار کشور مختلف از جمله فیلیپین و غنا سفر کند. در راه باید از روی موانع بپرد و به جمع آوری آیتم ها با مضمون عشق بپردازد.

برای حرکت کردن مورچه خوار باید از دو کلید راست و چپ و برای پرش آن از کلید اسپیس استفاده کنید.

مجموعا چهار سطح موجود است. و هر کدام سه دقیقه به طول می انجامد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لوگوی گوگل به مناسبت روز ولنتاین تغییر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *