حل مشکل لود نشدن تصاویر گوگل

گوگل

موتور جستجوگر گوگل اساسا یکی از اصلی ترین منابع برای دسترسی به مطالب فضای مجازی و اینترنت می باشد. در این میان کمپانی گوگل تصمیم دارد تا قابلیت های موتور جستجوگر خود را افزایش دهد تا بتواند یک رابطه ی پایدار میان کاربران خود ایجاد نماید.

مشکل لود نشدن عکس در گوگل

با تمامی این تفاسیر، موتور جستجوگر این کمپانی قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار داده که یکی از این قابلیت ها، امکان جستجوی تصاویر در گوگل می باشد ولی متاسفانه کاربران ایرانی کمی با این مورد مشکل دارند و گاهی اوقات تصاویر برای آن ها به درستی لود نمی شود و نمی توانند به راحتی تمامی تصاویر را با سرعت بالا در اختیار داشته باشند.

قطعا اگر به بخش تصاویر گوگل کارتان افتاده باشد، حتما با تصویر زیر مواجه شده اید.

لود نشدن تصاویر گوگل

به احتمال برای شما نیز اتفاق افتاده است که در موارد بسیاری به منظور انجام کار و یا تحقیقات فراوان احتیاج به جستجوی تصاویر پیدا کرده اید ولی در زمان جستجو با این مسئله روبه‌ رو شده اید که به نحوی بخش جستجوی تصاویر در گوگل برای شما نا کارآمد شده است. برخلاف کمپانی مایکروسافت که اخیرا تعامل بیشتری با کاربران ایرانی پیدا کرده است، کمپانی گوگل همچنان با آی پی های ارزیانی مشکل دارد و اساسا در تمامی سرویس‌ های خود نظیر پلی استور و قسمت جستجوی تصاویر، محدودیت‌ هایی را اعمال نموده است.

برای حل مشکل عدم نمایش تصاویر در گوگل کروم ، در ابتدا باید از منوی‌ استارت، بخش RUN را اجرا نموده و یا کلید میانبر Windows+R را بفشارید. در صفحه ی باز شده عبارت cmd را تایپ نموده و اینتر را بزنید تا پنجره‌ی cmd برای شما فعال گردد . در cmd باید عبارت ping google.com را بنویسید و اینتر کنید.

لود نشدن تصاویر گوگل

پس از گذراندن این پروسه ها نتایجی از بخش پینگ آدرس گوگل برای شما نمایان خواهد شد که در بالای تمامی این نتایج، همانگونه که در تصاویر مشاهده می نمایید یک آی پی نشان داده شده است. اکنون باید از این IP به جای آدرس www.google.com در مرورگر استفاده نمایید. اکنون بدون هیچ مسئله ای در لود شدن تصاویر، می توانید به جستجو بپردازید. به منظور راحتی کار می‌ توانید این آی پی را Book Mark کنید تا هر بار احتیاجی به وارد نمودن دستی آن نباشد.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های هوشمند دنیا - قسمت دوم

توجه داشته باشید که اگر پس از ورود به صفحه‌ ی ابتدایی گوگل با استفاده از آی پی مذکور، در صورتی که بر روی گزینه‌ ی Image کلیک نمایید دوباره وارد دامنه ی google.com خواهید شد. در ابتدا باید مسئله ی موردنظر خود را در کادر صفحه‌ ی نخست گوگل وارد نموده و سپس در بخش نتایج متنی، بر روی تب Images کلیک کنید. با این کار مشکل باز نشدن عکس در گوگل کروم مطمئنا حل خواهد شد. اگر مشکل لود نشدن عکس در فایرفاکس را دارید باز هم از این روش استفاده کنید.

چرا تصاویر گوگل باز نمیشه در گوشی

اگر تصاویر در نتایج گوگل برای شما دانلود نمیشود . شاید مشکل از محدود شدن دسترسی به تصاویر باشد. گاهی اوقات برخی از تصاویری که شما دنبال آن هستید ، از طریق ارائه دهندگان اینترنت ایران دسترسی به آنها محدود شده است ، در این شرایط احتمالا با تغییر آیپی و روشن کردن پ-ر-و-ک -س-ی مشکل حل شود. البته همیشه مشکل این نیست گاهی اوقات هم باز نشدند تصاویر در موتور جستجوی گوگل سرعت پایین اینترنت است.

جستجوی گوگل فارسی

یکی از قابلیت هایی که کمپانی گوگل برای کاربران ایرانی خود از قبل ایجاد کرده است این است که می توانند در نسخه ی فارسی گوگل نیز جستجوهای خود را انجام بدهند. اساسا این قابلیت برای فارسی زبانان به عنوان یک قابلیت اساسی و کاربردی می باشد

 

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : حل مشکل لود نشدن تصاویر گوگل

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خدمت مدیران این سایت
    بنده از تبلت T295 استفاده میکنم و مشکلم اینه که وقتی نتایج سرچم بالا میاد و میرم تو قسمت عکسها ، نمی تونم هر عکسی رو که می خوام دانلود کنم فقط اونایی که همون لحظه اول شفاف میشن رو می تونم دانلود کنم ، اگه لطف کنین بگین مشکل از کجاست ممنون میشم