لوازم خانگی داخلی نیز با افزایش قیمت 10 درصدی رو به رو خواهند شد

لوازم خانگی داخلی

لوازم خانگی داخلی | این روزها که بازار قیمت ارز و سکه بسیار نامتعادل می باشد، دیگر نمی توان در مورد شرایطی که در آینده پیش خواهد آمد، نظری داد. بر اساس اخبار منتشر شده از سوی وزارت صنعت و معادن کشور گویا تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایرن شرایط بسیار نابسامانی را برای ایران رقم زده است که هر روز با افزایش قیمت یکی از اقلام ضروری خانوار رو به رو هستیم و شرایط نابسامانی را برای هموطنان ایجاد نموده است و هیچگونه ثباتی در خصوص قیمت ها وجود ندارد.

سخنگوی اتحادیه‌ی تولیدکنندگان لوازم خانگی، حمیدرضا غزنوی، در مورد افزایش قیمت لوازم خانگی اعلام کرد که برندهای خارجی در سال گذشته 3 بار محصولات خود را گران نمودند و در ابتدای سال نیز قیمت ها را تا 10 درصد افزایش دادند و همچنین هم اکنون با بالا رفتن قیمت دلار، 10 درصد دیگر نیز به قیمت لوازم خانگی خارجی افزوده شد؛ ایشان معتقدند که:

زمانی که در حال مدیریت از ارز کشور هستیم ؛ لزومی ندار که دلار را برای لوازم خانگی خارجی مصرف کنیم؛ زمانی که از لحاظ کیفیت در یک رده هستیم و ظرفیت‌های تولید داخل کاملا مهیا می باشد.

بر اساس گفته‌ های غزنوی، برندهای خارجی با دیدن مهیا بودن شرایط در کشور و مشاهده ی افزایش قیمت سایر کالاها فضا را مناسب دانستند و دوباره قیمت‌ محصولات خود را افزایش دادند؛ در حالی که پیش از این نیز 10 درصد کالای خود را گران کرده بودند ولی دلار تنها 9 درصد افزایش قیمت داشته است؛ درحالی‌ که تولیدکنندگان داخلی سال گذشته هیچ افزایش قیمتی نداشتند و در سال نیز در ابتدا هفت درصد و بعد از گران شدن دلار سه درصد افزایش دادند. در واقع در سال جاری تنها 10 درصد افزایش قیمت داشته‌ ایم و آن هم به منظور پوشش هزینه‌ ها بوده و هیچگونه سودی به جیب تولیدکنندگان داخلی نمی‌رود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تا 10 روز آینده فروش آنلاین طلا قانونی خواهد شد

نظرات در مورد : لوازم خانگی داخلی نیز با افزایش قیمت 10 درصدی رو به رو خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *