لنوو تب 7 و تب 7 اسنشیال معرفی شد

لنوو تب 7 و تب 7 اسنشیال

اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی لنوو تقریبا دو ماه پیش از تبلت های سری Tab 4 خود رونمایی به عمل آورد و هم اکنون نیز گویا نوبت به دو تبلت پایین رده ی این کمپانی یعنی لنوو تب 7 و تب 7 اسنشیال رسیده است که نسبت به سایر تبلت های کمپانی لنوو قیمت پایین دارند.

لنوو تب 7

این تبلت هوشمند دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 720 * 1280 پیکسلی می باشد. پردازنده ی این تبلت از نوع مدیاتک MT8161  با سرعت 1.3 گیگاهرتز به همراه یک رم 1 گیگابایتی LPDDR3 و یک حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی است که در حد خود سرعت خوبی را برای این تبلت پایین رده به ارمغان آورده است. دوربین اصلی این تبلت هوشمند دارای یک لنز 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز مجهز به یک لنز 2 مگاپیکسلی می باشد و اسپیکر این تبلت هوشمند از فناوری Dobly Atoms بهره می برد که صدایی فوق العاده جذاب را برای کاربر رقم می زند.

این تبدلت از همان ابتدا با سیستم عامل اندروید 7 نوقا شروع به کار می کند و از لحاظ میزان قدرت باتری، می توان با یک بار شارژ حدود 15 ساعت از این تبلت استفاده کرد که به عنوان یک تبلت میان رده مطلوب به نظر می رسد. از سایر ویژگی های این تبلت می توان به بلوتوث نسخه ی 4، Wifi، درگاه ورودی میکرو USB و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد. قیمت این تبلت 99.9 دلار در نظر گرفته شده است.

لنوو تب 7 اسنشیال

این تبلت، همانند مدل قبلی خود دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزولوشن 600 * 1024 پیکسلی به همراه پردازنده ی چهار هسته ای مدیاتک MT8167D  با سرعت 1.3 گیگاهرتز و یک رم 1 گیگابایتی DDR4  با حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی می باشد. دوربین سلفی و دوربین اصلی این تبلت دارای سنسورهای 2 مگاپیکسلی بوده و اسپیکرهای این تبلت هوشمند در پنل جلویی آن تعبیه شده اند. سیستم عامل این تبلت هوشمند اندروید 7 نوقا با طول عمر باتری 20 ساعتی می باشد و همانند لنوو تب 7 دارای بولوتوث نسخه ی 4 است. قیمت این تبلت میان رده 79.99 دلار اعلام شده است.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فبلت جدید Lenovo PHAB2 Plus رونمایی شد

نظرات در مورد : لنوو تب 7 و تب 7 اسنشیال معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *