لنز جدید پینترست مانند Shazam به جستجوی بصری اشیاء می پردازد

امروز Pinterest (پینترست) یک نوع لنز معرفی کرد. در واقع، این لنز یک نوع ابزار جستجوی بصری می باشد که با استفاده از ماشین بینایی به کشف اشیاء در دنیای واقعی پرداخته و خدمات مرتبط با آن ها را نشان می دهد. لنز جدید هم اکنون روی نسخه بتا می باشد و از این پس به عنوان یک ابزار جدید در داخل برنامه تلفن همراه Pinterest موجود است. عملکرد این لنز مانند جستجوی Shazam می باشد اما با این تفاوت که لنز Pinterest مختص جستجوی اشیاء می باشد.

از این پس هر آنچه که دوست دارید از غذاها گرفته تا مبلمان و یا حتی آسمان شب پرستاره بالای سرتان را با لنز جدید Pinterest مشاهده کنید و سپس تصاویر مشابه را جستجو کنید.

به منظور آزمایش این لنز جدید، بنیانگذار Pinterest آقای Evan Sharp، از لنز برای تشخیص انار استفاده کرد. سپس Pinterest نتایج حاصل را به صورت تصاویری از نان انار، ساندویچ های انار و لایه بردارهای پوست انار نشان داد. وی، برای دومین بار لنز را به پسری که تلفن همراه را به سوی آسمان شب گرفته بود سپرد و نتایج حاصل از آن را با تصاویر مشابه از چشم اندازهای شب مشاهده کرد. Sharp در این باره گفت: “بگذارید چشمانتان جستجوگر باشد.”

بنابراین، اگر شما لنز را روبروی ساعت دیواریتان قرار دهید آنگاه نتایج حاصل از تشخیص را به صورت تصاویری از اتاق هایی مشاهده می کنید که ساعت دیواری بخشی از دکور آن بود.

این لنز بر مبنای تکنولوژی جستجوی بصری در نوامبر سال 2015 معرفی شد و به عنوان بخشی از بروزرسانی های دیگر در رویداد سان فرانسیسکو اعلام شد.

این لنز از امروز بر روی سیستم های عامل اندروید و iOS در ایالات متحده قابل دسترس است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنز جدید پینترست مانند Shazam به جستجوی بصری اشیاء می پردازد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *