قیمت 14 میلیون تومانی گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 | همانطور که پیش تر در خبرها بررسی نمودیم، کمپانی سامسونگ در تاریخ 18 مرداد از جدیدترین پرچمدار سری نوت خود رونمایی به عمل آورد و یعنی تها 8 روز دیگر بیشتر باقی نمانده است تا شاهد معرفی این دستگاه پر حاشیه باشیم. این روزها با مشخص شدن بسیاری از مشخصات این فبلت دیگر نوبت به قیمت رنگ های مختلف و نام گذاری های عجیب و غریب برای رنگ های گلکسی نوت 9 می باشد.

اطلاعات افشا شده از نوت 9

اخیرا شایعاتی در خصوص این گوشی های هوشمند مطرح شده است که این افشاگری ها از کشور اندونزی نشات می گیرد و بر اساس این شایعات قرار است نوت 9 در رنگ های مسی هنرمند ، آبی مهندسی و مشکی عارفانه عرضه گردد. در پوستر تبلیغاتی مربوط به نوت 9 خبری از نسخه ی 64 گیگابایتی آن نمی باشد و نسخه ی پایه ی آن با حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی دارای برچسب قیمتی 938 دلار می باشد و با احتساب دلار 11400 تومانی در کشور به ریال قیمتی برابر با 10 میلیون و 670 هزار تومان خواهد داشت.

گلکسی نوت 9

لازم به ذکر است که این فبلت محبوب در نسخه ی 512 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد تا کاربرانی که به فضای بیشتری برای ذخیره سازی احتیاج دارند نیز از این فبلت هوشمند استفاده نمایند. این موضوع در حالی است که قیمت این نسخه از نوت 9 دارای برچسبی برابر با 1214 دلار یعنی برابر با 13 میلیون 800 هزار تومان در ایران عرضه خواهد شد و حدود 280 دلار از نسخه ی پایه گران تر خواهد بود.

بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، گویا افرادی که در اندونزی این پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ را خریداری نمایند یک تلویزیون سامسونگ نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند نمود و این موضوع در خصوص سایر کشورها هنوز مشخص نیست. سامسونگ در پوستر خود ادعا کرده است که گلکسی نوت 9 تنها دستگاه هوشمندی می باشد برای بازی، کار و هر نوع فعالیت دیگری به آن احتیاج خواهید داشت. البته این ادعا تنها پس از رونمایی از این گوشی هوشمند اثبات خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ و معرفی نمایشگر ViewFinity S6

نظرات در مورد : قیمت 14 میلیون تومانی گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *