قیمت گوشی های هوشمند با بسته ارزی جدید ارائه شده کاهش خواهد داشت؟

گوشی های هوشمند

این روزها در بازار گوشی های هوشمند و کالاهای دیجیتال غوغایی برپا می باشد که بسیاری از واردکنندگان دیگر تمایلی به واردات گوشی های هوشمند ندارند. در این میان دولت نیز اعلام نمود که ارز 4400 تومانی به گوشی های هوشمند تعلق نخواهد گرفت و واردکنندگان باید ارز مورد نیاز خود را از طریق سامانه ی نیما تهیه نمایند. لازم به ذکر است که از زمان انتشار نام واردکنندگانی که ارز دولتی دریافت نموده بودند، تا به امروز هیچ گوشی هوشمندی به کشور وارد نشده است و حتی کالاهای وارد شده نیز در گمرک قرار دارند و هنوز ترخیص نشده اند.

گوشی های هوشمند

بر اساس وضعیت نامساعد بازار گوشی های هوشمند، گویا مسئولان در صدد هستند تا اوضاع را کمی بهبود ببخشند، زیرا قیمت‌ ها شدیدا افزایش داشته و گوشی هوشمند در بازار کم شده است. براساس گزارشات واردکنندگان گوشی های هوشمند، گویا تا چند روز آتی گوشی‌ های هوشمند وارداتی از گمرک ترخیص می گردند. وزیر ارتباطات، آذری جهرمی نیز وعده داده است که گوشی‌ هایی که احتکار شده اند قرار است به بازار تزریق شوند؛ ولی اکنون این سوال مطرح می باشد که این گوشی‌ های هوشمند با چه قیمتی در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت و طریقه ی قیمت‌ گذاری آن ها به چه صورت خواهد بود؟! آیا با دلار 4200 تومانی قیمت گذاری می شوند؟

در صورتی که گوشی‌ های هوشمند با دلار دولتی وارد بازار شوند، قطعا دوباره شاهد نابسامانی‌ هایی در بازار خواهیم بود که همین مسئله نحوه‌ ی عرضه و اینکه به چه طریقی در اختیار بازاریان قرار خواهد گرفت، جای تامل دارد. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم که مسئولان به منظور واردات این گوشی‌ های هوشمند به بازار چه فکری دارند؟!

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مراکز بازیافت و اسقاط خودروهای قدیمی تعطیل شدند

نظرات در مورد : قیمت گوشی های هوشمند با بسته ارزی جدید ارائه شده کاهش خواهد داشت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *