قیمت کامیون الکتریکی شرکت تسلا مشخص شد

کامیون الکتریکی شرکت تسلا

قیمت خیلی خوب و چالشی کامیون الکتریکی شرکت تسلا شرکا های کامیون سازی را به چالش می طلبد. هفته ی گذشته تسلا کامیون جدید الکتریکی خود را به بازار عرضه کرد. این کامیون چهار موتور دارد و مسافتی بالغ بر ۵۰۰ مایل یعنی ۸۰۰ کیلو متر را با یک بار سوخت گیری طی می کند. از دیگر ویژگی های خیلی خوب این کامیون دارا بودن سیستم خود ران است.

متاسفانه در طی مراسم معرفی ایلان ماسک مدیر شرکت بزرگ تسلا موتور قیمت دقیقی برای این خودرو اعلام نکرد، اما گویا دیروز طبق گزارشاتی رسمی قیمت های دقیق این کامیون ها به صورت رسمی اعلام شده و باعث ایجاد شوکه ای در بین فعالان عرصه ی حمل و نقل شده است.

کامیون الکتریکی شرکت تسلاگویا قیمت اولیه ی نسخه های معمولی این کامیون خیلی خذاب و خوب با طی مسافت ۳۰۰ و ۵۰۰ مایل به ترتیب ۱۵۰ هزار و ۱۸۰ هزار دلار می باشد که ممکن است تغیراتی در این قیمت ها رخ دهد و همچنین قیمت سری Founders Series این کامیون ها حدود ۲۰۰ هزار دلار باشد. مدیر تسلا می گوید: انتظار داریم که نرخ های بعد از خروج اتاق های حمل بار تعدادی از کامیون ها از شرکت نهایی شود.

اگر این قیمت ها و با این ویژگی زیادی که این کامیون ها دارند به بازار بیایند یقینا بازار را مثل یک سونامی تغییر می دهند. طبق گفته های دیگر شرکت تسلا اکثر کامیون های دیزلی رایج در بازار قیمتی حدود ۱۲۰ هزار دلار قیمت دارند و سالانه ده ها هزار دلار هزینه ی تعمیر و نگه داری آن ها است که این در حالی است که تسلا ادعا می کند که Semi بیش از ۲۰۰ هزار دلار تنها در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  منهتن نیو یورک بیشتر از پمپ بنزین هایش،جایگاه سوختگیری خودروهای الکترونیکی دارد

نظرات در مورد : قیمت کامیون الکتریکی شرکت تسلا مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *