قیمت نسخه 512 گیگابایتی نوت 9 مشخص شد

نوت 9

گلکسی نوت 9 سامسونگ | همانطور که می دانید هر روز داریم به تاریخ 18 مرداد نزدیک تر می شویم که در این روز قرار است کمپانی سامسونگ به طور رسمی از پرچمدار سری نوت خود با نام گلکسی نوت 9 رونمایی به عمل آورد. این مراسم بزرگ قرار است با میهمانی هزاران نفر در شهر نیویورک برگزار گردد. به هرحال هرچه به تاریخ رونمایی این فبلت هوشمند نزدیک تر می شویم شایعات بیشتری در مورد آن منتشر می گردد.

امروز تصاویر جدیدی از هر دو محصول جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 سامسونگ و همچنین گلکسی واچ انتشار یافت. بر اساس اخبار منتشر شده، Galaxy Note 9 این کمپانی قرار است در یه رنگ آبی Coral Blue، قهوه ای Teddy Brown و مشکی Midnight Black عرضه گردد. اگر خبرها را نیز پیش تر بررسی کرده باشید، رندی از این گوشی هوشمند با رنگ بنفش یاسی نیز منتشر شد و به نوعی طراحی کلی این فبلت افشا شد.

گجت های 2018 سامسونگ

یکی از مسائل جالب درخصوص رندر منتشر شده، نمایش فبلت گلکسی نوت 9 به همراه یک سری از لوازم های جانبی اختصاصی سامسونگ می باشد. اینگونه به‌ نظر می‌ رسد که خریداران نوت 9 این کمپانی از میان سه گزینه‌ ی گیر اس ۳ فرانتیر، داک دکس سامسونگ و یا ایربادهای Gear icon می توانند یکی از آن ها را انتخاب نمایند. به علاوه مدل آبی رنگ تصویر وجود قلم S Pen زرد رنگ را تایید می کند که قبل از این تصویر آن را در داخل دعوت‌ نامه‌ ی مراسم آنپکد این کمپانی مشاهده کردیم.

نوت 9

همچنین نوت 9 آبی رنگ تنها مدلی می باشد که از یک قلم با رنگی دیگر از بدنه ی خود گوشی بهره می برد. بر اساس شایعات منتشر شده، قلم این فبلت هوشمند دارای بلوتوث داخلی است؛ در نهایت کاربران می‌ توانند از این قلم به‌ عنوان کنترل از راه دور به منظور پخش موسیقی و حتی شاتر دوربین استفاده نمایند. امروز علاوه بر سه تصویر بالا، یک تصویر دیگر از گلکسی نوت 9 به همراه قلم S Pen به رنگ مشکی نیز انتشار یافت.

نوت 9

یکی از افشاگران معروف دنیای تکنولوژی ادعا کرده است که نوت 9 سامسونگ در کشور های اروپایی قیمتی بالاتر از 1000 یورو خواهد داشت و همچنین ادعا داشته که گلکسی نوت 9 برای اولین بار در صنعت گوشی‌ های هوشمند دارای مدلی با ظرفیت ذخیره‌ سازی ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. مدل پایه‌ی 64 گیگابایتی اکنون به 128 گیگابایتی ارتقا داشته است و احتمال دارد با برچسب قیمت 1050 یورویی به بازار عرضه شود؛ در صورتی که مدل ۵۱۲ گیگابایت بر اساس گفته های این افشاگر مشهور با برچسب قیمت 1250 یورو ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ یک ترابایتی خواهد بود

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت نسخه 512 گیگابایتی نوت 9 مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *