قیمت و مشخصات BMW X2

BMW X2

کمپانی باواریایی BMW بلاخره تصمیم گرفت که مشخصاتی از BMW X2 با قیمتی مشخص را برای طرفداران این کمپانی اعلام نماید و در نهایت نیز این محصول برای طرفداران این کمپانی قابل عرضه می باشد. مدل X2 یکی از محصولات جدید این خودروسازی آلمانی است که با معرفی این خودرو قصد دارد در میان سایر کراس اوورهای موجود در بازار محبوبیت خود را پیدا کند. X2 در رده بندی محصولات بی ام و در میان X1 و X3 قرار می گیرد که قیمت نسخه استاندارد آن در بازار آمریکا از 39 هزار و 395 دلار آمریکا آغاز می گردد.

مشتریانی قصد خرید این خودرو را دارند می توانند به طور آنلاین آپشن های مورد نظر خود را انتخاب نمایند و اگر مدل xDrive28i M Sport آن را سفارش بدهند قیمت پایه به 43 هزار و 50 دلار افزایش قیمت خواهد یافت. با این تفاسیر قیمت فول آپشن این خودرو از ارزان ترین مدل X3 گران تر خواهد بود؛ مدل پایه ی X3 قیمتی حدود 42 هزار دلار دارا می باشد. مشتریان می توانند حتی برای این خودرو رنگ مورد نظر را نیز انتخاب نمایند که در 8 رنگ مختلف نظیر خاکستری متالیک، مشکی سفیر متالیک، آبی مدیترانه ای متالیک، زیتونی تیره متالیک، طلایی گالوانیک متالیک، آبی میسانو متالیک و نارنجی متالیک عرضه می شود را با مبلغ 550 دلار سفارش دهند.

BMW X2

این خودرو به صورت استاندارد به رینگ های 19 اینچی مجهز می باشد که مشتریان می توانند با پرداخت تنها 600 دلار ست رینگ های 20 اینچی آن را سفارش دهند. برای تزئینات داخلی کابین این خودرو مشتریان دارای چهار انتخاب طرح آلومینوم با کروم، طرح چوب با کروم، مشکی برقی و همچنین هگزاگون با کروم را دارا می باشند که همگی این موارد در پکیج M Sport به صورت استاندارد موجود است.

خریداران X2 می توانند تنها با پرداخت 700 دلار پکیج کمکی رانندگی را نیز خریداری نمایند و شامل سیستم کمکی راننده می باشد که برای آن ها فعال می گردد. بی ام و ایکس 2 در مقابل سایر خودروهای این کمپانی از ویژگی های بالایی برخوردار است که هر شخص می تواند بسته به نیازهای خود هرکدام از آن ها را سفارش دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت و مشخصات BMW X2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *