قیمت مدل های مختلف می میکس 2

می میکس 2

می میکس 2 : واژه ی بدون حاشیه از اصطلاحاتی بود که سازندگان گوشی از آن برای جلب نظر کاربران استفاده کرده اند ، اغلب گوشی های متنوعی که در آینده عرضه می شوند دارای این ویژگی هستند.اما باید بدانیم که کمپانی شیائومی توانسته بود به عنوان اولین عرضه کننده ی باشد که گوشی تقریبا بدون حاشیه تولید کند. حالا باید بدانیم این گوشی ها با چه قیمت های به بازار عرضه می شوند. می میکس2 از گوشی های می باشد که شیائومی اخیرا آن را معرفی نموده است . مدل های مختلف آن دارای قیمت های متفاوتی می باشند که در ادامه به آنها پرداخته ایم.

این گوشی ها با بهره برداری از پردازنده اسنپدراگون 835 و نمایشگری بدون حاشیه توانسته اند به عنوان یکی از گوشی های مورد انتظار در سال باشند. 

در بدنه نسخه معمولی این گوشی از سرامیک همراه با قاب فلزی بهره برده است و در نسخه ویژه از سرامیک یکپارچه بهره برده است که بر روی حسگر اثرانگشت و لبه های سنسور دوربین از روکش طلا استفاده شده است.

البته نسخه استاندارد می میکس 2 ساخته شده از فلز و سرامیک می باشد و پیوند پنل سرامیکی آن را فریم فلزی این گوشی بر عهده دارد. 

قرار است نسخه معمولی در رنگ ها مشکی و نسخه ویژه در رنگ های مشکی و سفید روانه بازار شود.

مدل های استاندارد با حافظه ی رم 6 گیگابایتی عرضه می شوند. شیائومی نسخه های ویژه را با حافظه ی رم 8 گیگابایتی و همچنین قیمت های بالاتری به کاربران عرضه می کنند. نسخه های ویژه بدنه ی یکپارچه ی سرامیکی دارند و در اطراف دوربین اصلی و حسگر اثرانگشت نواری با پوشش  طلایی خواهد بود. 

قیمت نسخه های ویژه ۴۷۰۰ یوان معادل ۷۲۱ دلار می باشد.

نسخه های پایه با حافظه ذخیره سازی 64گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگاباتی هستند که دارای 3299 یوان برابر 510 دلار قیمت داشته اند و  قیمت مدل 128 گیگابایتی 3599 یوان برابر 552 دلار است  ، همچنین قیمت نسخه  256 گیگابایتی 3999 یوان برابر 613 دلار می باشد.

 

برای جدیدترین اخبار تکنولوژی با زوم تک همراه باشید 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رجیستری و دلیل گرانی قیمت گوشی ها

نظرات در مورد : قیمت مدل های مختلف می میکس 2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *