قیمت محصولات ایران خودرو را کجا ببینیم؟

خودرو بانک

قیمت خودرو و مخصوصاً پیدا کردن قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، این روزها از دغدغه نه تنها مصرف کنندگان، بلکه برای کسانی شده که در جهت سرمایه گذاری قصد دارند تا دارایی های خود را به خودرو تبدیل کنند. ایران خودرو و سایپا نیز از این فرصت استفاده کرده و پیش فروش های شلوغی را تدارک دیدند و محصولاتی را با قیمت های غیر قطعی و تحویل های بلندمدت پیش فروش کردند. اما در بازار آزاد داستان دیگری جریان دارد. قیمت خودرو ها هر روز تغییر می کنند و ماشین هایی که تا همین چند وقت پیش در محدوده قیمتی 50 و یا 60 میلیون تومانی بودند، تنها در عرض چند ماه خود را به بالای 100 میلیون تومان رسانده اند.

اما با این شرایط خرید خودرو برای مصرف کنندگان واقعی بسیار سخت شده است. قیمت خودرو های تولید داخل و یا وارداتی نامعلوم است و مقایسه بین آنها کار دشواری شده است. در این میان وبسایت خودروبانک کار را بسیار راحت کرده و ضمن ارایه لیست قیمت خودرو بروز شده و به تفکیک برند، به انتشار تست و بررسی خودروهای داخلی و وارداتی پرداخته است. در خودروبانک برای هر خودرو به صورت کاملی توضیحات و تست و بررسی منتشر شده و حتی برای خودروهای محبوب همچون پژو 2008 و یا دنا پلاس توربو که جزو جدیدترین محصولات ایران خودرو هستند، بررسی ها به صورت فیلم وجود دارد تا کاربران بتوانند در مدت زمان بسیار کوتاه، با این خودروها آشنا شوند و نقاط قوت و ضعف این خودروها را متوجه شوند.

بطور مثال برای خودرو هاوال H2 که بتازگی توسط بهمن موتور عرضه شده، فیلم تست و بررسی این خودرو نیز در خودروبانک منتشر شده و می توانید در یک فیلم چند دقیقه ای، بصورت کامل با این شاسی بلند جدید تولیدی آشنا شوید.

در خودروبانک همچنین برای سهولت دسترسی به اطلاعات، برای هر خودرو یک صفحه جداگانه قرار داده شده که می توانید مشخصات فنی خودرو را در یک جدول به صورت کامل مشاهده کنید و حتی امکان مقایسه این جدول با دیگر خودروهای بازار نیز وجود دارد.

در خودروبانک می توانید جدیدترین اخبار صنعت خودرو ایران و جهان را نیز بخوانید و از دستاوردهای این صنعت جذاب با خبر شوید. همچنین در بخش اخبار جدیدترین شرایط فروش اعلامی توسط شرکت های تولید کننده و یا واردکننده خودرو نیز وجود دارد.

خودروبانک یکی از قدیمی ترین و البته پرمخاطب ترین وبسایت تخصصی خودرو کشور است و در دو سال پیاپی توانسته عنوان بهترین وبسایت تخصصی خودرو در جشنواره وب و موبایل ایران را بگیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قیمت محصولات ایران خودرو را کجا ببینیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *