قیمت لاستیک پراید در بازار چند است ؟

قیمت لاستیک پراید

قیمت لاستیک پراید | این روزها پس از اجرای تحریم و ایجاد یک سری از محدودیت ها شرایط بازار خیلی سخت می باشد و به نوعی نابسامان می باشد. در این میان افراد به دنبال قیمت کالاها در بازار هستند. اکنون به دلیل تحریم خودروسازی ایران بسیاری از لوازم مربوط به خودروها با افزایش قیمت بسیار زیادی روبرو شده است.

قیمت لاستیک پراید

خرید لاستیک یکی از بحث هایی است که همه ی مالکان خودرو دیر و یا زود با آن روبرو می شوند. بازار لاستیک و تایر خودرو پر از برندهای مختلف بوده که ویژگی ها و ایرادات بخصوص خود را دارند. اساسا توصیه می گردد که قبل از خرید لاستیک مقداری در خصوص آن تحقیق کرده و تلاش نمود که لاستیکی را انتخاب نمایید که سایز مناسبی داشته باشد و با شرایط آب و هوایی که خودرو در آن تردد داشته مطابقت نماید. قبل از این در طی مطلبی به معرفی و تشریح اعداد و ارقام حک شده از بر روی لاستیک خودروها پرداختیم و تلاش کردیم که نکات کلیدی برای انتخاب مناسب یک لاستیک را عنوان نماییم. به طورکلی گفته می شود که در زمان خرید تایر فقط به توصیه ی فروشندگان بسنده نکنید و فاکتورهای زیر را نیز در نظر داشته باشید:

1- حداکثر فشار باد

2- تاریخ تولید

3- سرعت مجاز

4- بار مجاز

5- مقاومت حرارتی

6- اندازه لاستیک

7- ساییدگی

8- چسبندگی

9- ترکیبات سازنده لاستیک

قیمت لاستیک پراید

حتما مدنظر داشته باشید که نخستین توصیه در زمان خرید لاستیک استفاده از تایرهای استاندارد مناسب با نوع خودرو، سرعت، شرایط رانندگی، سطح جاده ها، شرایط محیطی و فصلی می باشد. هرگز استفاده از رینگ های زنگ زده، پوسیده، تاب دار و جوشکاری شده و لاستیک های نخ زده، معیوب و یا تعمیر شده توصیه نمی گردد زیرا احتمال دارد آسیبی اساسی به سیستم تعلیق و دستگاه انتقال قدرت خودرو وارد می شود. از سوی دیگر با این کار جان تمامی سرنشینان خودرو هم به خطر می افتد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مراکز بازیافت و اسقاط خودروهای قدیمی تعطیل شدند

نظرات در مورد : قیمت لاستیک پراید در بازار چند است ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *