قیمت زیر 100 دلار به همراه سنسور اثر انگشت / ZTE جدیدترین عضو خانواده Blade خود را معرفی کرد

Blade A1 (2)

دو روز پیش کمپانی چینی موفق ZTE جدیدترین و اقتصادی ترین عضو خانواده Blade خود را با نام Blade A1 طی مراسمی معرفی کرد.این گوشی که در ساخت آن از یک پلاستیک با کیفیت استفاده شده و بنابر نظر برخی طراحی مشابهی با آیفون 5C دارد،جزء معدود گوشی های ارزان قیمتی است که به فناوری محبوب این روزهای گوشی های هوشمند،یعنی سنسور اثر انگشت،در قاب پشتی خود مجهز شده است.
ویژگی های یاد شدت در بالا زمانی اهمیت پیدا می کنند که بدانید این گوشی که در 11 دسامبر (6روزدیگر) برای فروش به عموم عرضه خواهد شد،تنها 93 دلار قیمت دارد.اگر سایر ویژگی های این گوشی را که در زیر به آن ها اشاره می کنیم با قیمت این گوشی مقایسه کنید،مطمئنا بیش از پیش متحیر خواهید شد.

Blade A1 (1)

این گوشی 5 اینچی که رزولوشنی معادل 720 در 1280 پیکسل دارد،از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی خود برای عکاسی سلفی استفاده می کند.همچنین پردازنده آن 4 هسته با کلاک 1.3 گیگاهرتز است که در کنار 2 گیگابایت رم تضمین کننده عملکرد خوب این گوشی خواهد بود.
همچنین حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت در نظر گفته شده که به وسیله کارت حافظه جانبی قابل افزایش است.نیرودهی به این گوشی که اندروید لالیپاپ بر روی آن سوار است توسط یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی انجام می گیرد.

این گوشی که اندازه ای معادل 142 در 70.2 در 8.9 دارد،در رنگ های متفاوتی عرضه خواهد شد و همانطور که پیشتر در مورد عرضه گوشی های خانواده Blade مشاهده کرده ایم،این گوشی نیز شانس زیادی برای حضور در بازارهای جهانی و خارج از چین دارد.

منبع : gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت زیر 100 دلار به همراه سنسور اثر انگشت / ZTE جدیدترین عضو خانواده Blade خود را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *