قیمت جنسیس 2017 در ایران

جنسیس 2017

یکی از برندهای زیر مجموعه ی کمپانی هیوندای، جنسیس نام دارد که این کمپانی تمامی خودروها لوکس خود را با برند جنسیس عرضه می نماید. در یال گذشته این کمپانی از خودروی جدید خود با نام جنسیس G80 ( جنسیس 2017 ) رونمایی به عمل آورد و بسیاری از طرفداران خود را با طراحی و آپشن های این خودرو حیرت زده کرد و در زمان رونمایی از این خودرو قیمت آن را در بازارهای آمریکا نیز اعلام کرد.

جنسیس 2017

هیوندای در تولید جنسیس تصمیم گرفت که دیگر از برند هیوندای در دیزاین این خودرو استفاده نکند و تنها از لوگو و آرم این کمپانی استفاده نماید. هیوندای به محصول جدید خود با توجه به آپشن ها و فناوری های جدیدی که بر روی آن قرار داده است بسیار امیدوار است و از آن با عنوان موفق ترین خودروی جنسیس یاد کرده است. قیمت پایه ی این خودرو که مجهز به پیشرانه ی 3.8 لیتری با 6 سیلندر می باشد و تنها چرخ های عقب متحرک است، در بازار آمریکا از 41400 دلار ( معادل 194 میلیون تومان) آغاز شده و قیمت نسخه ی چهار چرخ متحرک آن نیز 43900 دلار (206 میلیون تومان) اعلام گردیده است که در ایران با محاسبه ی عوارض گمرکی احتمالا به قیمتی حدود 350 میلیون تومان خواهد رسید.

جنسیس 2017

بحث اینجاست که کمپانی هیوندای مدل قبلی این خودرو را در هر دو تیپ با لوگوی ترکیبی هیوندای و جنسیس عرضه کرد که قیمت آن 2650 دلار تنها ارزان تر از این مدل بود و دلیل این گرانی را نیز ارتقا یک سری تجهیزات استاندارد اعلام کرده است و علاوه بر این تغییرات پیشرفت های فنی زیادی نیز در این مدل دیده می شود و اگر نگاهی به ویژگی های این خودرو بیندازیم، خواهیم دید که این مقدار افزایش قیمت بسیار متناسب می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قیمت جنسیس 2017 در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *