قیمت جدید سیم کارت های ایرانسل

ایرانسل منتظر آغاز عملیاتی شدن ترابردپذیری است

ایرانسل یکی از اپراتورهای است که بسیاری از مشتریان سیم کارت های این اپراتور را برای خودشان انتخاب کرده اند ، اما این روزها خبر از کاهش 50 درصد قیمت سیم کارت های دائمی ایرانسل به گوش می رسد .
ایرانسل قیمت سیم کارت های خود را به 60 هزار تومان رسانده است یعنی در قیمت خود نسبت به گذشته 50 درصد کاهش ایجاد کرده است . همچنین ایرانسل علاوه بر این کاهش قیمت به مشترکین خود اعلام کرده است که با خرید سیم کارت های دائمی ایرانسل یا به واسطه ترابرد شماره های تلفن همراه خود به ایرانسل بپیوندند ، برای ماه اول میزان 20 گیگابایت اینترنت و بعد از آن می توانند تا 6 ماه به شکل رایگان ماهانه 1 گیگ اینترنت دریافت نمایند .
ایرانسل نحوه ی استفاده از این طرح ها را اینگونه اعلام کرده است که مشترک با خرید سیم کارت و فعال سازی آن 20 گیگابایت اینترنت را دریافت نموده و بعد از تا 6 ماه می تواند هر ماه 1 گیگ اینترنت رایگان داشته باشد .
مشترکین ایرانسلی که سیم کارت اعتباری دارند نیز می توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین سیم کارت خود را به دائمی تبدیل نمایند حالا از نظر قیمتی نیز تنها با پرداخت 60 هزار تومان بجای 120 هزار تومان گذشته می توانند این انتقال را انجام دهند . برای این منظور می توانند کد دستوری ستاره 70 مربع را شماره گیری نمایند.
برای مشترکین دائمی ایرانسل تعرفه 499 ریال برای مکالمه و 99 ریال برای پیامک فارسی و 170 ریال برای پیامک لاتین و برای خطوط ثابت 120 ریال در نظر گرفته شده است .

2.6/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  حمایت از گوشی هوشمند ایرانی با همکاری ایرانسل و پست بانک

نظرات در مورد : قیمت جدید سیم کارت های ایرانسل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *