قیمت بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل افزایش یافت

بسته های اینترنتی

بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل | هر روز با معرفی گوشی های هوشمند پیشرفته از سوی کمپانی های مختلف، بسیاری از افراد نسبت به خربد اینترنت موبایل رغبت نشان می دهند. در همین میان بسیاری از افراد در طول یک ماه هزینه های گزافی را به منظور خرید بسته های اینترنتی پرداخت می نمودند و همین موضوع نیز سبب ایجاد نارضایتی در میان کاربران اینترنت اپراتورها شده بود.

بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل

در صورتی که سر و کار شما با اینترنت اپراتورها و یا گوشی موبایل باشد، قطعا تغییرات تعرفه بسته‌ های اینترنتی را مشاهده کرده اید، تغییراتی که تمامی مشترکین اپراتورها را ناراضی نموده و دیگر خبری از بازار رقابتی نمی باشد، زیرا در تمامی اپراتورها، با گران شدن بسته‌ های اینترنت مواجه هستیم. همراه اول بسیاری از بسته‌ های رایگان شبانه خود را حذف نموده و همچنین قیمت بسته‌ های پرمصرف ماهانه را نیز افزایش داده است و از طرفی دیگر اپراتور ایرانسل نیز قیمت همه ی بسته‌ های خود را بالا برده است و بسته‌ های پرمصرف طولانی مدت خود را نیز افزایش قیمت داده است.

بسته های اینترنتی

همچنین قیمت بسته های سیمکارت های دائمی و اعتباری ایرانسل نیز برابر شده است و در قسمت سه‌ ماهه، تمامی حجم‌ ها کاهش و قیمت‌ ها افزایش پیدا کرده است. نکته جالب توجه  اینجاست که جبران نمودن این افزایش قیمت با گذاشتن حجم‌ هایی در ساعات شبانه 2 تا 7 بامداد صورت گرفته که عملا استفاده ی زیادی برای مشترکین ندارد. البته لازم به ذکر است که بعضی بسته‌ ها در همراه اول همانند بسته های اینترنت شبانه حتی ارزان تر نیز شده‌ اند و روابط عمومی همراه اول نیز در طی بیانیه خود به این موضوع تاکید نموده است.

بسته های اینترنتی

اپراتور رایتل نیز با افزایش قیمت تقریبی روبرو شده است ولی بر اساس گفته ی کاربران، قیمت‌ های کنونی رایتل در برابر دو اپراتور دیگر قدرت انتخاب بالاتری برای مخاطبین خود در نظر می‌ گیرد.

بسته های اینترنتی

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایجاد اشتغال با استفاده از تولید داخلی سیمکارت های همراه اول

نظرات در مورد : قیمت بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل افزایش یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *