قیمت ال جی G5 دو میلیون تومان خواهد بود

lg g5
همانطور که میدانید شرکت کره ای الجی به تازگی از اسمارت فون آندرویدی خود به نام LG – G5 پرده برداشت. این گوشی آندرویدی همانطور که در مقالات سابق هم گفته شده بود تقریبا با پلتفرم و سبک G4 خواهد بود البته این مورد هم خاطر نشان شود که ال جی جی 5 به گفته شرکت ال جی دارای باتری می باشد که این باتری قادر است با آیفون 6اس رقابت کند.
در ادامه می خواهیم به جزئیات این گوشی و اطلاعاتی که شاید تا کنون از این گوشی نشنیده اید را بازگو شویم پس با ما همراه باشید
ال جی جی 5 با صفحه نمایش 5.3 اینچی روانه بازار خواهد شد که این صفحه نمایش QHD نیز بوده و قادر است حتی زیر نور آفتاب نیز با منعکس کردن اشعه خورشید بیشترین نور و بازده را برای کاربر داشته باشد. همچنین جی 5 دارای حافظه داخلی 32 گیگ و 64 گیگ خواهد بود که این گوشی قدرتمند با داشتن رم 4 گیگی در کنار پردازندی اسنپدراگون 820 قادر است تا همه برنامه هایی که با این سیستم عامل سازگار هستند را با بهترین وضوح و کیفیت اجرا نماید.
سیستم عامل این گوشی به آندروید 6 مجهز خواهد بود که به گفته ال جی بعد از رونمایی از آندروید 7 این سیستم عامل هم قابل دریافت و نصب روی این گوشی خواهد بود.
دوربین به کار رفته در جی 5 ، 16 مگاپیکسل در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود که این دوربین دوگانه قادر است تصاویر را با وضوح بالا بگیرد.
شاید بیشتر شما با این گوشی آشنا باشید به همین خاطر نمیخواهیم بیشتر به جزئیات این اسمارتفون بپردازیم. از زمانی که این گوشی فروشش استارت خورده تا زمانی که این مقاله نوشته می شود این گوشی بیش از 10 هزار دستگاه فروش رفته و پیش فروش شده.
ال جی G5 قرار است از ماه بعد به ایران وارد شده و در اینجا هم از سوی مسئولان رونمایی شود. قیمتی که برای این گوشی در نظر گرفته شده 2 ملیون تومان خواهد بود.
با این حساب به نظر شما جی 5 فروش موفقی خواهد داشت؟
1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  نگاهی بر گوشی های جدید سری X ال جی

نظرات در مورد : قیمت ال جی G5 دو میلیون تومان خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *