قیمت آیفون های جدید کمپانی اپل دقیقا با آیفون های 2017 برابر خواهد بود

قیمت آیفون

قیمت آیفون | تاکنون شایعات بسیاری درخصوص آیفون های جدید کمپانی اپل منتشر شده است و بسیاری از افراد اکنون منتشر رونمایی از آیفون های جدید هستند. اکنون یکی از بحث هایی که در شرایط کنونی گوشی های هوشمند مطرح می باشد، بحث قیمت آن ها در ازای امکاناتی است که در اختیار کاربران قرار می دهد. همانطور که می دانید آیفون های کمپانی اپل تا به امروز کارایی های خود را ثابت نموده اند و افراد بسیاری نسبت به کارایی های آیفون ها اعتماد دارند. اکنون بحث بر سر قیمت این گوشی های هوشمند محبوب می باشد.

مدتی است که شایعات زیادی در خصوص قیمت گذاری آیفون های 2018 منتشر می گردد و به دفعات در خبرها خوانده ایم که کمپانی اپل در سال جاری از گران قیمت ترین آیفون های خود رونمایی به عمل خواهد آورد. تحلیلگر کمپانی گلدن ساکس یکی از آخرین اشخاصی بود که بر روی موضوع قسمت آیفون های 2018 دست گذاشت و گفت که آیفون Xc احتمالا با قیمت پایه 849 دلار فروخته خواهد شد و تنها این احتمال وجود دارد که قبل از عرضه ی این گوشی هوشمند، کمپانی اپل با کاهش بعضی از مخارج بتواند این قیمت را به حداقل قیمت 799 دلار برساند.

آیفون 10 سال گذشته که با برچسب قیمت 999 دلار به دست مشتریان رسید و نشان داد که اینگونه قیمت گذاری هایی، هر قدر هم که برند محبوب و شناخته شده باشد می تواند مشکلات زیادی را همراه خود بیاورد. یکی از افشاگران آلمانی که اساسا به اطلاعاتی موثق و انحصاری دست می یابد اخیرا اعلام کرده است که آیفون های 2018، دقیقا رد پای مدل های سال گذشته را دنبال خواهند کرد و با قیمت هایی شبیه به آنچه قبلا دیده ایم عرضه خواهند شد؛ البته به جز آیفون Xs Max یا Xs Plus که دارای صفحه نمایشی 6.5 اینچی می باشد.

قیمت آیفون

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه میتوانید اجازه دسترسی به موقعیتتان را به یک برنامه بدهید؟(آسان ترین راه)

نظرات در مورد : قیمت آیفون های جدید کمپانی اپل دقیقا با آیفون های 2017 برابر خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *