قهوه سبز سهله

قهوه سبز سهله

نام قهوه سبز بیشتر در ارتباط با لاغری و کاهش وزن شنیده می شود و هر کسی که تصمیم دارد چربی سوزی و لاغری را تجربه کند به سراغ قهوه سبز می رود و سعی می کند جز مواردی باشد که در روز در رژیم غذاییش وجود دارد. اما سوال اینجاست که آیا واقعا قهوه سبز می تواند برای چاقی معجره کند؟قهوه سبز با قهوه ی معمولی در بو دادن آن تفاوت دارد بدین صورت که قهوه سبز اصلا بو داده نشد و خام است و رنگ سبزی آن نیز به همین  دلیل است. اگر به دنبال لاغری با قهوه سبز هستید کلیک کنید.

قهوه سبز

اول از هر چیزی لازم است بدانید که قهوه سبز به عنوان یکی از موادی است که تاثیر متابولیسمی قوی داشته است.قهوه سبز موجب می شود که بالا رفتن قندخون در بدن و تبدیل شدن چربی  جلوگیری شود .

در قهوه سبز کلروژنیک اسید وجود دارد که سبب افزایش میزان سوخت و ساز در بدن شده و چربی سوزی را بالا می برد به عبارت دیگر از تجمع چربی ها در یک نقطه بدن می کاهد.

قهوه سبز سهله فواید زیادی دارد که می توان به فرآوری نشده، عطر و بوی خوب ،چربی سوزی ، افزایش میزان چربی سوزی در ورزش،کاهش فشار خون و چربی خون و … اشاره کرد.

میزان مصرف قهوه سبز سهله

در مصرف هیچ چیز نباید زیاده روی کرد. مصرف قهوه سبز سهله روزانه دو بار توصیه می شود و بصورت پودر هستند که مصرف کنندگان عزیز باید یک لیوان آب جوش آماده کنند و یک قاشق چایی خوری قهوه سبز را درون آب بریزند و سپس به مدت پنج دقیقه به آن اجازه بدهند تا دم بکشد و نوش جان کنند.

قهوه سبز سهله

به صورت کلی عوارضی برای مصرف متعادل قهوه سبز نیست ولی فراموش نکنید که خانم های که بادار،شیرده ،مبتلا به پوکی استخوان هستند،باید از مصرف قهوه سبز پرهیز نمایند.

در کنار مصرف قهوه سبز سهله می توان از کشمش سبز نیز استفاده کرد و از مصرف قند شکر دوری کنید. پیشنهاد میکنم مقاله قیمت قهوه سبز رو هم مطالعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تأثیر آب زنجبیل بر لاغری چربی شکم

نظرات در مورد : قهوه سبز سهله

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *