قتل محمود خاوری

محمود خاوری

قتل محمود خاوری : محمود خاوری یکی از اختلاس گران در سال های گذشته در ایران بود ، محمودرضا خاوری اختلاسی نزدیک به 300 میلیارد تومان را انجام داده بود ، وی در مهر ماه 1390 از شغل خودش استعفا داد و به کشور کانادا متواری شد ، همانطور که می دانید برخی از مسئولان دولتی در ایران دو تابعیتی هستند ، تبعه بودن دو کشور به آنان اجازه می دهد پس از اختلاس در کشور ایران براحتی به آن کشور متواری شوند.

اما در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر قتل محمود خاوری در کشور کانادا منتشر شد ، براساس اطلاعات منتشر شده خبری مبنی بر یافتن جسد محمود خاوری در نزدیکی خانه اش در رسانه ها منتشر شد ، این در حالی است که در هفته های گذشته اخباری مبنی بر محکومیت غیابی محمود خاوری در دادگاه ایران و درخواست ایران از پلیس اینترپل برای تحویل محمود خاوری هم در رسانه های ایران منتشر شده بود.

اما قتل محمود خاوری واقعیت دارد ؟

اولین شایعه در مورد قتل خاوری در کانال تلگرامی وب سایت خبر فوری منتشر شد ، حتی از پلیس کانادا هم نقل قولی ساختگی ارائه شد ، محمود رضا خاوری که 3000 میلیارد تومان اختلاس کرده بود توسط برخی از افراد ناشناس کشته شده است. این در حالی است که براساس این گزارش پلیس کانادا از حضور خبرنگاران در محل وقوع قتل به شدت جلوگیری کرده است .

دلیل قتل محمود خاوری

براساس اطلاعات منتشر شده در دنیای اینترنت دلیل قتل محمود خاوری مشکلات شخصی اش با برخی از بستگان و شرکای کاری وی اعلام شده است. متاسفانه هنوز اطلاعات کامل و موثقی از قتل خاوری در دسترس نیست .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قتل محمود خاوری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *