قاب های LV گران تر از خود تلفن همراه 7 iPhone عرضه شد

در حالیکه قیمت تلفن همراه هوشمند iPhone برای بسیاری از افراد فوق العاده گران به نظر می رسد، اما با خرید آن یک تکه پلاستیک دور تا دور به عنوان قاب نازک 15 دلاری سر و ته حفاظت را در می آورند و روزشان را با همان می سازند.

این در حالیست که برند معتبر و اسم و رسم دار “Louis Vuitton” توانسته است با یک قاب 5500 دلاری نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. قاب 5500 دلاری پوشیده با چرم تمساح طلائی توانسته است چهار گوشه تلفن همراه هوشمند iPhone را با قلاب های بسیار سخت و محکم در بر بگیرد و از آن محافظت کند.

هفته پیش رو، خانه مد یک سری از قاب های تلفن همراه iPhone را در معرض نمایش گذاشت و آن ها را تحت عنوان “Eye-Trunk” معرفی نمود.

قاب های ارائه داده شده مناسب گوشی های تلفن همراه iPhone 7 و iPhone 7 Plus می باشد و قیمت آن ها متناسب با طرحشان متغیر است. قاب گوشی های iPhone 7 از قیمت 1180 دلار و قاب گوشی های iPhone 7 Plus از قیمت 5500 دلار شروع می شود.

با خرید یک قاب این برند مشهور چشمگیرترین تلفن همراه iPhone را در خانه تان خواهید داشت. اگرچه این خرید اثرات غیر مثبت دیگری هم به همراه دارد. به طور مثال، جدا از چشمگیر شدن تلفن همراهتان شما باید هزینه بسیار بیشتری نسبت به خود گوشی تلفن همراهتان کنید. و البته از آن مهم تر، باید حواستان باشد که گوشیتان از دستتان نیافتد چرا که احتمال دارد قاب آن خدشه دار شود!

به هر حال، برند همیشه محبوب LV تلاش کرده است تا با عرضه این سری از قاب ها دل گوشی بازهای جسور را به دست آورد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قاب های LV گران تر از خود تلفن همراه 7 iPhone عرضه شد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *