قابلیت اشتراک گذاری یک پست در چند حساب کاربری اینستاگرام ممکن شد

قابلیت self-regram اینستاگرام

و باز هم اینستاگرام با قابلیت های جدید خود تصمیم دارد تا سایر شبکه های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک را به چالش بکشد. این بار اینستاگرام قابلیت اشتراک گذاری یک پست در چندین حساب کاربری فراهم نموده است و کار تعدادی از افراد را ساده تر کرده است. کاربرانی که دارای دو حساب کاربری هستند، یک حساب کاربری عمومی و یک حساب کاربری اختصاصی، می توانن به راحتی یک پست را به صورت همزمان در هر دو حساب کاربری خود منتشر نمایند. قبلا در خبرها اعلام کردیم که قابلیت ارسال ویس نیز به این شبکه ی اجتماعی در بخش دایرکت افزوده شده است.

قابلیت self-regram اینستاگرام

قابلیت مذکور هم اکنون تنها برای سیستم عامل iOS اپل فرهم شده است و هنوز مشخص نیست که آیا این قابلیت برای اندروید نیز ارائه خواهد شد یا نه ؟

این قابلیت که با نام self-regram معرفی شده است، در زمان اشتراک گذاری یک پست جدید در دسترس کاربران قرار می گیرد، به این ترتیب که همراه با گزینه‌ های Tag People و Add Location  گزینه‌ ی جدیدی به‌ نام Post to Other Accounts قابل مشاهده می باشد و کاربران با استفاده از این بخش می‌ توانند سایر حساب‌ های کاربری اینستاگرام خود را انتخاب نموده و پست موردنظر را به طور همزمان در تمامی اکانت های انتخاب شده اشتراک گذاری کنند.

این قابلیت سبب صرفه‌ جویی در زمان کاربرانی می شود که دارای چندین اکانت کاری هستند و با سایر اکانت‌ ها نیز مشارکت دارند و یا اینکه دارای چندین اکانت مربوط به فعالیت عکاسی دارند. علاوه بر این برخی از کاربران این شبکه ی اجتماعی دارای چند اکانت شخصی هستند و گویا افزودن این قابلیت جدید، در خارج از دنیای تجارت نیز مورد استقبال قرار دارد.

قابلیت self-regram اینستاگرام

مدتی قبل در سایت های خبری این شایعه منتشر شده بود که اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران فراهم خواهد آورد که می‌ توانند تصاویر انتشار یافته در دیگر حساب های کاربری را در حساب کاربری شخصی خودشان بازنشر (Re-gram) نمایند ولی دست اندر کاران این شبکه ی اجتماعی، شایعه ی مذکور را رد کردند. با تمامی این تفاسیر، سال گذشته ی میلادی قابلیت بارگذاری مجدد استوری ها معرفی گردید و کاربران می‌ توانند با استفاده از این ویژگی پست‌ های مورد نظر در صفخات عمومی را در استوری خود Re-gram نمایند. در حال حاضر اینستاگرم در حال بررسی قابلیت شورتکات برای کاربران دستگاه های اندرویدی است که بتوانند تصاویر موردنظرشان را از Google Photos در این شبکه اجتماعی آپلود نمایند. یکی از مدیران ارشد اینستاگرام درخصوص این قابلیت گفته است:

ویژگی آپلود تصویر به طور مستقیم از Google Photos پیش تر در اختیار کاربران دستگاه های اندرویدی قرار داشت ولی در پشت چندین مرحله‌ ی متفاوت مخفی شده شده بود، اکنون در تلاش هستیم تا قابلیت دسترسی به این فرایند را برای کاربران آسان تر نماییم.

این قابلیت هم اکنون برای کاربران دستگاه های اپلی و سیستم عامل iOS فراهم شده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قابلیت اشتراک گذاری یک پست در چند حساب کاربری اینستاگرام ممکن شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *