ویژگی هایی که ای کاش در Galaxy Note 8 رعایت می شد!

Galaxy Note 8

همانطور که در جریان هستید، Galaxy Note 8 چند روز گذشته معرفی شد ولی ای کاش مواردی را در طراحی و ساخت این گوشی که در اصل اینها ایرادات Galaxy S8 بود را برطرف می کرد و سپس معرفی و عرضه ی سراسری آن را آغاز می کرد…

این گوشی مطابق با انتظارات کاربران و طرفداران این گوشی، یک محصول فوق العاده با سخت افزاری قدرتمند و طراحی جذاب به همراه یک لنز دوربین تله فوتو جدید با تثبیت کننده ی اپتیکال تصویر می باشد ولی هنوز هم با یک گوشی هوشمند ایده آل تفاوت دارد. این گوشی پس از بررسی های متعدد،3 مورد کاستی در آن مشخص شد که نسبت به یک گوشی ایده آل در رده ی پایین تری قرار دارد.

  1. Galaxy Note 8صرفا دارای یک صفحه نمایش تخت

تمامی گوشی های پرچمدار سامسونگ در تمامی مدل ها دارای یک طراحی با لبه ی خمیده و یک طراحی با صفحه نمایش تخت هستند ولی گلکسی نوت 8 نسخه ای با صفحه نمایش خمیده ندارد و براساس قیمت بالایی که برای خرید این گوشی می پردازید واقعا ناامید کننده است و نشانگر یک طراحی ساده نسبت به گوشی های نسل جدید می باشد.

  1. جایگاه نامناسب سنسور اثر انگشت

در زمان معرفی رسمی گلکسی اس 8، در مورد جایگاه حسگر اثر انگشت این گوشی شکایت های زیادی را از طرف کاربران دریافت کردیم، اکنون نیز همین موضوع را برای نوت 8 داریم! به خصوص اینکه صفحه نمایش گوشی های سری نوت سامسونگ بزرگتر بوده و قطعا مسئله دسترسی به محل سنسور اثرانگشت این گوشی واقعا سخت تر می باشد…! مشکلی که در این مورد بسیار مورد توجه است، این است که سنسور اثر انگشت این گوشی چون در نزدیکی لنز دوربین آن قرار دارد، اگر جای آنها را اشتباه بگیرید باهم، قطعا انگشت شما باعث کثیف شدن لنز دوربین این گوشی خواهد شد.

  1. باتری بزرگتر، اما ضعیف تر!

باید اعلام کنیم که باتری گلکسی S7 Edge از باتریGalaxy Note 8 ضعیف تر است! S7 با وجود داشتن صفحه نمایش خمیده دارای باتری 3600 میلی آمپری بوده ولیNote 8  دارای باتری 3300 میلی آمپری می باشد. حجم کمی نیست ولی ولی برای کسانی که جزو کاربران این فبلت غول آسا هستند، مناسب نمی باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشکل هنگ کردن گلکسی نوت 8 نیز خبرساز شد

نظرات در مورد : ویژگی هایی که ای کاش در Galaxy Note 8 رعایت می شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *