قابلیت نمایش محدوده سرعت مجاز به Google Maps افزوده شد

Google Maps

یکی از قابلیت هایی که در مسیریاب های دیگر نظیر Waze مشاهده می گردد، قابلیت نمایش محدوده ی سرعت مجاز در معابر شهری و بین شهری می باشد.نبود چنین قابلیتی در مسیریاب Google Maps سبب شده بود که تعداد کاربرانی که از این مسیریاب استفاده می نمایند کاهش چشمگیری داشته باشد، البته لازم به ذکر است که تنها این قابلیت در گوگل مپس کمبود نبود بلکه برخی دیگر از ویژگی ها نیز وجود دارد که سبب ایجاد نارضایتی افراد شده بود.

میزان سرعت مجاز در Google Maps

یکی از قابلیت های اساسی که یک مسیریاب موبایلی می‌ تواند از آن بهره مند باشد، المکان نمایش میزان سرعت مجاز در مسیرهای متفاوت می باشد. کمپانی گوگل، به دنبال توسعه ی چنین قابلیتی در مسیریاب محبوب خود می باشد. پس از افزودن این قابلیت، میزان سرعت مجاز در یک گوشه از مسیریاب قابل رویت می باشد. همچنین، آیکونی نیز به منظور نمایش محل دقیق دوربین‌ های کنترل سرعت و یا تله های سرعت نیز قرار داده خواهد شد.

بر اساس خبرها منتشر شده تا به امروز، با نزدیک شدن به تله های کنترل میزان سرعت، Google Maps برای شما یک هشدار صوتی بهخ صورت آلارم پخش خواهد کرد. این آپدیت در حال حاضر تنها در کشورهای دانمارک، انگلستان وآمریکا در دسترس کاربران قرار گرفته است. در شرایطی که ویژگی نمایش دوربین‌ ها و تله های کنترل سرعت در کشورهای استرالیا، برزیل، کانادا، هند، اندونزی، مکزیک، روسیه، انگلستان و آمریکا از قبل فعال شده است.

Google Maps

به طورکلی کمپانی گوگل، آزمایش این قابلیت را از سال 2016 میلادی در شهر سانفرانسیسکوی آمریکا و شهر ریودوژانیروی برزیل آغاز کرده بود. با افزودن این ویژگی، کمپانب گوگل نیز بعد از رقبایی نظیر Waze، قابلیت اطلاع از محل دوربین‌ های کنترل‌ سرعت را به گوگل مپس اضافه کرد. با تمامی این تفاسیر پس از رونمایی از مسیریاب های گوناگون با قابلیت های بسیار کاربردی، کمپانی گوگل نیز تصمیم گرفت تا از دنیای تکنولوژی فاصله نگیرد و خود را در این عرصه مطرح نماید.

 

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  ویژگی face unlock گوگل پیکسل 4 حتی در حالت خواب هم کار می ‌کند

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت نمایش محدوده سرعت مجاز به Google Maps افزوده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *