قابلیت شارژ سریع گوگل پیکسل XL در اندروید پای ایراد دارد

اندروید پای

همانطور که می دانید اخیرا کمپانی گوگل از سیستم عامل جدید خود با نام اندروید پای رونمایی به عمل آورد که در ابتدا تنها برای گوشی های گوگل پیکسل عرضه کرد ولی اکنون یک باگ جدید از این گوشی هوشمند از سوی کاربران اعلام شده است و این مورد به نوعی طبیعی به حساب می آید که کمپانی انتشار دهنده باید یک بروزرسانی برای رفع این باگ منتشر نماید.

همانند دیگر بروزرسانی های منتشر شده، نسخه‌ ی جدید سیستم‌ عامل این کمپانی یعنی اندروید پای نیز بدون عیب و ایراد نمی باشد. کمپانی گوگل بروزرسانی اتوماتیکی را به منظور بهبود تجربه‌ ی کاربری درون خودرو اندروید 9 منتشر نموده بود اما دارندگان گوشی های گوگل پیکسل ایکس ال پس از دریافت این بروزرسانی دچار ایراداتی شدند. کاربران این گوشی هوشمند گزارش داده اند که اندروی پای از شارژ سریع این گوشی با استفاده انواع شارژر و به خصوص شارژر اصلی کمپانی گوگل جلوگیری می‌ نمایند، بعضی از کاربران این گوشی هوشمند اعلام نموده اند که شارژر موجود در جعبه‌ ی این گوشی هوشمند کار می‌ کند و پیغام charging rapidly را به نمایش می گذارد ولی دیگر شارژرهای USB-PD قادر نیستند با سرعتی که پیش از به‌روزرسانی داشتند این گوشی را شارژ نمایند.

اندروید پای

کمپانی گوگل به‌ صورت تعجب بر انگیز به گزارش هایی در این زمینه برچسب غیرقابل اجرا زده است که محتمل می باشد برای افرادی که با این مسئله روبرو هستند؛ مخصوصا به‌ وضوح می‌ توان مسئله ی آپدیت اندروید ۹ نسبت داد، زیرا پیش از آن همه‌ چیز به‌ خوبی فعالیت می‌ کرد و پس از انتشار رسمی اندروید پای بعضی با این مسئله روبرو شدند. سری دوم پس از اینکه بسیاری از کاربران تأیید نمودند که تحت‌ تاثیر این باگ می باشند، انتشار یافته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  احتمال معرفی گوشی فلیپ از سوی گوگل

نظرات در مورد : قابلیت شارژ سریع گوگل پیکسل XL در اندروید پای ایراد دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *