قابلیت تشخیص چهره به سیستم عامل کروم افزوده خواهد شد

سیستم عامل کروم

سیستم عامل کروم | یکی از روش های افزایش امنیت دستگاه های مختلف، استفاده از سیستم تشخیص چهره در گجت ها می باشد که اخیرا در گوشی های هوشمند و یک سری از سیستم های کامپیوتری نیز این قابلیت فراهم شده است. اکنون گویا کمپانی گوگل نیز تصمیم دارد در سیستم عامل کروم خود چنین قابلیتی را فراهم نماید تا امنیت دستگاه های مبتنی بر این سیستم عامل را افزایش دهد.

سیستم عامل کروم

انتظار داریم نسل آینده ی کروم‌ بوک های کمپانی گوگل همراه با قابلیت تشخیص چهره به بازار معرفی گردند. این موضوع خبر خوبی است برای اشخاصی که علاقمندند تا در سیستم‌ عامل کروم، از سیستم تشخیص چهره استفاده نمایند. قبلا نیز گفته شده بود که کروم بوک‌ ها اخیرا به قابلیت بوت دوگانه مجهز خواهند شد. در صورتی که شما نیز یکی از کاربران کامپیوتر های دسکتاپ گوگل هستید، احتمال دارد از طریقه تایید هویت سیستم‌ خود رضایت کافی را نداشته باشید و وارد نمودن رمز عبور برای شما کاری خسته‌ کننده شده باشد. حتی احتمال دارد از سیستم باز کردن قفل و یا PIN‌ گوشی خود نیز رضایت کافی را نداشته باشید. Chrome Story، خبر بسیار جذابی برای چنین کاربران منتشر نموده است.

سیستم عامل کروم

اکنون باید اشاره کنیم که گفته شده است سیستم Intel Cell Engine می‌تواند فرآیند تشخیص چهره را به خوبی اجرایی کند. در صورتی که از دوربین‌ های RealSense در Windows Hello استفاده می نمایید، این موضوع واقعا هیجان‌ انگیز می باشد. چنین قابلیت جدید، مخصوصا برای اشخاصی که پسورد پیچیده‌ ای نیز دارند، می‌ت واند بسیار مفید باشد. اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم در آخر چه اتفاقی خواهد افتاد و آیا احتمال دارد در پیکسل‌ بوک بعدی شاهد حضور سیستم تشخیص چهره باشیم یا خیر؟!

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دزدگیرهای عصر دیجیتال

نظرات در مورد : قابلیت تشخیص چهره به سیستم عامل کروم افزوده خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *