قابلیت اشتراک گذاری میزان باتری توسط گوگل مپ

گوگل مپ

اخبار زیادی درباره اشتراک گذاری وضعیت باتری توسط گوگل مپ منتشر شده است. یکی از مشکلاتی که در زمینه گوشی های تلفن همراه وجود دارد , مدت زمان نگه داری شارژ آن ها است. هرگز مشخص نمی شود که گوشی ها چقدر شارژ نگه می دارند و فرد تا زمان رسیدن به مقصد خود می توانند با اعضا خانواده خود در ارتباط باشند یا نه. به دلیل چنین مشکلاتی , اندروید پلیس با طراحی یک کد , امکان به اشتراک گذاری طول عمر باتری یا همان میزان شارژ را فراهم کرده است , یعنی از این به بعد , همان طور که گوگل مپ مسیر و مقصد شما را مشخص می کند , در کنار آن عمر باتری شما را تشخیص داده و به شما اعلام می کند.

گوگل مپ

بسیاری از کاربران از این قابلیت استقبال کرده و در سخنان خود گفته اند زمانی که عزیزان آن ها شب در جاده هستند و گوشی همراه شان خاموش است , بسیار نگران کننده می باشد اما با وجود چنین ویژگی جالبی , دیگر جایی برای نگرانی وجود نداشته و با اطلاع از درصد شارژ و طول عمر باتری می توانیم ارتباطی بسیار مدیریت شده و بدون استرس داشته باشیم.

شرکت گوگل قصد دارد ویژگی های بیشتری را از طریق گوگل مپ در اختیار کاربران خود قرار دهد که علاوه بر کارایی، جذابیت هم داشته باشد. برخی از منابع می گویند گوگل در حال طراحی کدی است که بر اساس مکان های مورد علاقه افراد , مسیر سفر آن ها را تغییر دهد. با یک به روز رسانی می توانید به این امکانات و قابلیت ها دسترسی پیدا کنید اما باید بدانید که برخی از این ویژگی ها موقتی بوده و در حال آزمایش می باشند و امکان حذف کلی آن ها به دلیل خطا یا عملکرد غلط وجود دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت اشتراک گذاری میزان باتری توسط گوگل مپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *