قابلیت استوری در فیس بوک

استوری در فیس بوک

استوری در فیس بوک : با ارائه انواع شبکه های مجازی و نرم افزار های مختلف ارتباطی , شبکه هایی مانند فیس بوک بسیار کم رنگ شده اند , از این رو طراحان سعی دارند با افزودن امکانات و شرایط جدید , باری دیگر کاربران خود را جذب کرده و باز هم مورد توجه قرار گیرند.

یکی از امکانات جدید فیس بوک , همانند اینستاگرام , ایجاد امکان استوری است، اما کاربران خیلی از آن استقبال نکردند چرا که فقط برخی از شرکت ها و موسسات قادر به استفاده از این ویژگی می باشند. مدیر تولید فیس‌بوک , اِیمی سان (Amy Sun) ، در مصاحبه ای بیان کرد : به زودی این امکان در اختیار همگان قرار خواهد گرفت و در مدتی خیلی کوتاه امکان نصب روی اندروید و IOS  فراهم خواهد شد.

استوری در فیس بوک مدیران فیس بوک امیدوارند با چنین شرایط و امکاناتی , نظر کاربران را جلب کرده و رضایت طرفدارانش را به دست آورد. پیش از این فیس بوک با هماهنگ سازی حساب اینستاگرام و فیس بوک کاربر تلاش داشت پست هایی را در اینستاگرام و فیس بوک ,  به صورت هم زمان به اشتراک بگذارد. با این کار می توانست کاربران بیشتری جذب کرده و باز هم به کار خود ادامه دهند. حال باید منتظر ماند تا پیامد های استوری در فیس بوک را مشاهده کنیم.

در این مورد نظرات کاربران بسیار مهم و ضروری می باشد و باید همواره منتظر باشیم تا ببینیم فیس بوک قصد دارد چه تغییراتی را در محیط خود و اپلیکیشن های اندروید و iOS ایجاد کند تا دوباره کاربران را به سمت خود جذب نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  امضای قراردادی میان فیسبوک و یونیورسال موزیک گروپ

نظرات در مورد : قابلیت استوری در فیس بوک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *