فیلم دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی (متاثر از بازی نهنگ آبی ؟)

فیلم دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی (متاثر از بازی نهنگ آبی) » بازی نهنگ آبی در ماه های اخیر سرو صدای زیادی در دنیای اینترنت و اخبار به پا کرد براساس اخبار منتشر شده در دنیای اینترنت دو دختر اصفهانی در هفته هایی که گذشت تحت تاثیر بازی نهنگ آبی خودکشی کردند. اما فیلمی که در روز اخیر در دنیای اینترنت متتشر شد دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی شان گرفته اند نشان می دهد این دو بیشتر برای تفریح این اقدام را انجام داده اند. قبلا اخباری از اولین قربانی نهنگ آبی در ایران در دنیای اینترنت منتشر شد.

در ادامه فیلم دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی را مشاهده خواهید کرد.

در ماه گذشته اقدام به خودکشی دو دختر اصفهانی براثر بازی نهنگ آبی در دنیای اینترنت منتشر شد، اما پس از انتشار این ویدئو بسیاری از افراد این خودکشی را به اهداف دیگر و اهداف از پیش تعیین شده نسبت می دهند.

دلیل خودکشی دو دختر اصفهانی

براساس این فیلم کاملا معلوم می شود که این دو دختر به هیچ عنوان برای برای بازی نهنگ آبی اقدام به خودکشی ننموده اند. اگر به نحوه صحبت کردن این دو دختر توجه کنید هیچ افسردگی و افکار غم آلودی در این افراد دیده نمی شود در حقیقت میتوان به این نتیجه رسید که این دو دختر از روی افسردگی اقدام به خودکشی نمی کنند.

اما هنوز دلیل اصلی خودکشی این دو دختر اصفهانی معلوم نشده است. در ادامه اگر اخباری از دلیل خودکشی این دو دختر اصفهانی ارائه شد در اخبار بخش وبگردی زوم تک قرار خواهد گرفت.

اگر علاقه دارید اطلاعاتی در مورد بازی نهنگ آبی کشف کنید می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید. اما واقعا چرا این دو دختر خودکشی کرده اند؟ به نظر شما دلیل خودکشی این دو دختر چه بود ؟

4.8/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : فیلم دو دختر اصفهانی قبل از خودکشی (متاثر از بازی نهنگ آبی ؟)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *