فیس بوک امکاناتی جدید در اختیار کاربران خود قرار می دهد

فیس بوک

در همه شبکه های مجازی افرادی در صفحات ما وجود دارند که با فعالیت زیاد یا به هر دلیلی باعث آزار مان می شوند. شرکت فیس بوک با در نظر گرفتن این موضوع شرایطی را ایجاد کرده که بتوانیم 1 ماه از این افراد که گاهی با انتشار مسائلی که به آن ها علاقه نداریم , دور باشیم.

با روش جدیدی که فیس بوک ارائه داده می توانیم بدون حذف این افراد از فالور ها و لیست دوستانمان , مطالبی را که توسط آن ها پست می شود را به مدت یک ماه از تایم لاین خود حذف کنیم. این قابلیت به لیست دوستان محدود نشده و در گروه ها و صفحات فیس بوک نیز قابل اجرا می باشد , به طوری که اگر از مطالبی که یک گروه یا صفحه خسته شده اید می توانید با فعال کردن این گزینه که Snooze نام دارد , قادرید یک ماه ارتباط خود را گروه ها با صفحات محدود کنید.

مدتی بود که شرکت فیس بوک در حال آزمون و بررسی این قابلیت بود , اما نسخه ای که اکنون در اختیار کاربران قرار دارد با نسخه اولیه متفاوت است , در نسخه اولیه , گزینه آن فالو برای انتخاب دائمی یا موقتی به کاربر پیشنهاد داده می شد , در این حالت با انتخاب Unfollow or Snooze می توانستید به طور موقتی یا دائمی دوست خود را از لیست دوستان خود حذف کنید. مدت حذف فرد از لیست دوستان از یک روز تا ماه متغیر بود اما در نسخه کنونی این مدت به یک ماه تأیید شده‌ است. مدیر محصولات فیس بوک اعلام کرد، این ویژگی به دلیل درخواست فراوان افراد برای حذف موقتی برخی از مطالب ارسالی ارائه شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه سرچ فیسبوک را ببندیم

نظرات در مورد : فیس بوک امکاناتی جدید در اختیار کاربران خود قرار می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *