فیسبوک بازی های فوری مسنجری ارائه داد

از این پس، فیسبوک از شما خواسته است با در اختیار گذاشتن امکان جدید هرکجا که هستید بازی کنید. و امروز فعالیت مبتکرانه جدیدی مبنا بر بازی های فوری در مسنجر را به کاربران معرفی کرد و امیدوار است که این قابلیت برای کاربران جذاب باشد. بازی های فوری مسنجر فیسبوک از طریق پلتفرم HTML5 اجرا خواهد شد که به کاربران اجازه داده بازی ها را در مسنجر و فید اخبار بدون نیاز به دانلود بازی کنند.

بازی های فوری فیسبوک کراس پلتفرم بوده و بدین خاطر هم روی وب و هم از طریق موبایل قابل اجرا هستند. مجموع 17 بازی های فیسبوک اعم از Pac-Man، Galaga، Space Invaders و Words With Friends از امروز به کاربران ارائه داده شد.

مطابق با اخبار، ریاست مشارکت بازی های جهانی فیسبوک در حال جستجو به منظور یافتن بازی های کلاسیک و عناوین جدیدی است که به خوبی روی سرویس پیاده شوند.

قابل ذکر است این اولین باری نیست که فیسبوک تصمیم گرفته است بازی های مسنجر را ارائه دهد. در طول ماه مارس، فیسبوک بازی بسکتبال را در سرویس پیام رسانی پنهان کرده بود. اما این تصمیم جدید در زمینه ایجاد و راه اندازی بازی های فوری در مسنجر فیسبوک اشاره به تلاش هماهنگ تری در زمینه کسب تجربه های جدید پلتفرم دارد.

بنابراین، شما از طرق متفاوت قادر خواهید بود تا بازی های فوری را تجربه و آزمایش کنید. در حال حاضر، اگر سری به مسنجر فیسبوک بزنید نماد بازی را به نشانه اختصاصی در منوی اصلی سرویس پیام رسانی مشاهده خواهید کرد.

با اضافه شدن قابلیت بازی های فوری شما می توانید بازی های بسیاری را با دوستانتان کشف کنید. و حتی امتیازاتتان با همدیگر به اشتراک بگذارید. به هرحال فیسبوک امیدوار است به نسبت زمان این قابلیت را به روزتر و جذاب تر کند. پس چرا هنوز نشسته اید؟ بهتر است برای بازی کردن سری به فیسبوکتان بزنید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیسبوک بازی های فوری مسنجری ارائه داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *