فورد موستانگ تیونینگ شده استیدا

فورد موستانگ

شرکت تیونینگ استیدا پروژه جدید خود را بر روی فورد موستانگ عملی کرده و این پروژه را به نمایش گذاشته است. از بزرگترین شرکت های محصولات فورد تیونینگ ، می توان استیدا را نام برد. این شرکت در اقدام جدید خود، یک فورد تقویت شده به اسم Q500 enforcer را در نمایشگاه ماشین های قدرتمند که در بیرمنگام انگلستان برگزار شده به نمایش گذاشته است. این فورد ،طبق فورد موستانگ GT طراحی شده که دارای یک پیشرانه V8 با حجم ۵ لیتر است، اما شرکت استیدا در Q500 تغییراتی به وجود آورده که ماشینی قوی تر و سریع تر از نسخه معمولی و استاندارد موستانگ GT باشد.

فورد موستانگ

از تغییرات آن می توان افزایش پیشرانه از ۴۱۰ به۴۸۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی را نیز با ۹۵ واحد افزایش، به ۷۴۶ نیوتن متر رسانده است .همین طور یک هواکش و تهویه مخصوص برای موتور Q500 طراحی شده که هوای خنک را به راحتی به موتور برساند و بازنویسی برنامه واحد کنترل الکترونیکی و ایجاد یک اگزوز جدید برای تولید صدا های خشن و بلند است.

و این تغییرات به پیشرانه محدود نمی شود. این خودرو در پیست مسابقه تست شده و در قسمت تعلیق و شاسی نیز تغییراتی اعمال شده. برای مثال عقب بندی این ماشین پایدار تر و جدید تر است و از آنتی رول بار های قوی در محور های جلو و عقب آن بکار رفته است ‌. علاوه بر آن ، استیدا فنر های اسپرت را که تولیدی خودش است و بوش های قوی تر در سیستم تعلیق مستقل عقب این خودرو بکار برده است. این تغییرات علاوه بر سواری بهتر و راحت تری را فراهم کرده ، ایرادات استاندارد را در قسمت هندلینگ و سواری نیز برطرف کرده است.

فورد موستانگ

اولین دستگاه از این خودرو (موستانگ Q500) در نمایشگاهی به اسم performance car show بیرمنگام رونمایی شد و رینگ های ۲۰ اینچی velgen vmb7 بر روی آن تایر نشان قرار گرفته ، را دارد که فقط همین تایر و رینگ ها ظاهر این ماشین را از موستانگ GT جدا می کند. این ماشین بنا به درخواست افراد تنظیم می شود که برای داخل شهر قرار است استفاده شود یا برای پیست مسابقه. تفاوت قیمت این ماشین با مدل استاندارد موستانگ ۱۲ دلار و ۲۰۰ دلار است می توانید آن را از نمایندگی فورد هاینس در maidstone بخرید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فورد موستانگ تیونینگ شده استیدا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *