فناوری جدید FaceID اپل

قابلیت Face ID : اپل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های می باشد که قرار است بزودی از گوشی جدید خود با نام آیفون8 رونمایی کند.

شرکت اپل از جمله شرکت های می باشد که همیشه فناوری های جدید را به کاربران خود عرضه می دارد و این بار با فناوری جدیدFaceID  آمده است. 

اما جالب اینجاست که برخی از اطلاعات این گوشی های نسل جدید توسط برخی از مسئولان شرکت اپل فاش شده است. البته در مورد سیستم عامل نسل جدید شرکت اپل آی او اس 11 نیز اطلاعاتی توسط مسئولان داده شده است. 

قابلیت Face ID

قابلیت Face ID  به عنوان یکی از جدیدترین قابلیت های می باشد که به تازگی روی گوشی آیفون ایکس تست شده است . Face ID  همان تشخیص چهره هوشمند می باشد. 

فرآیند ثبت Face ID  را می توانیم مشابه فرآیند تاچ آی دی بدانیم . وقتی شما به تنظیمات Face ID  خود می روید و پروسه فرآیند پایه گذاری قفل Face ID را شروع می کنید ، صفحه ی به شما نشان داده می شود و از شما می خواهد صورتتان را در مقابل دوربین قرار بدهید و بعد از آن با نشان دادن یک شکلک آبی به شما کمک می کنند تا به صورت صورتتان را مقابل دوربین قرار دهید. 

بعد از اینکه تنظیمات را انجام دادید ؛ گوشی هوشمندتان بدون تایید چهره تان باز نمی شود. با توجه به گفته های مسئولان اپل، فرآیند Face ID  بسیار هوشمند می باشد و می تواند هر گونه تغییر کوچکی را در چهره شما به وجود آمده تشخیص دهد. 

با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برخی از آیپدها سیستم عامل iPadOS 17 را از دست می دهند

نظرات در مورد : فناوری جدید FaceID اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *