فناوری و تکنولوژی ۴۸ ولتی بنز اس کلاس در ای کلاس ۲۰۱۸

بنز

سیستم های تسمه ای استارتر آلترناتور یکی از ارزان ترین و ساده ترین راه و روش کاهش مصرف سوخت و بهبود پیشرانه ها هستند. بر این اساس شرکت مرسدس بنز با استفاده از این تکنولوژی در محصولات سری ای مدل ۲۰۱۸، آپشن جدیدی به این اتومبیل افزوده است. شرکت محبوب و معروف مرسدس بنز این بار با‌ معرفی یک موتور یا پیشرانه ی چهار سیلندری جدید و پر قدرت با کد M 264 برای مدل های کوپه و کابریول (اتومبیل دارای سقف متحرک) E 350 در حال افزایش نسخه های قابل سفارش از این خودرو است.

قدرت موتور این مدل جدید بنز برابر ۲۹۹ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن ۴۰۰ نیوتن متر است که برای یک موتور چهار سیلندری بسیار خوب و قابل قبول است. عمل کرد این موتور خارق العاده سبب می شود توانایی رقابت با بعضی از موتور های ۶ سیلندر مرسدس بنز را داشته باشد و در عین حال از لحاظ تولید آلاینده های زیست محیطی در شرایط بهتری نسبت به رقبای ۶ سیلندر خود قرار بگیرد. تمام این موفقیت ها و ویژگی های خوب به خاطر بهره گیری از سیستم الکتریکی ۴۸ ولتی در پیشرانه ی کلاس اس مدل ۲۰۱۷ به دست می آید.

آلمان ها به غیر از تاثیرات بهره گیری از این سامانه در بهبود عملکرد پیشرانه به دیگر منافع استفاده از این سیستم نیز اشاره کرده اند که از مهم ترین آن ها می توان به سهولت استفاده از این سیستم در موتور این ماشین جدید اشاره کرد. سیستم استارتر آلترناتور چهل و هشت ولتی نام برده با یک موتور الکتریکی به صورت یک تیکه و یک پارچه ساخته شده است و دقیقا میان موتور و گیر بکس خودرو نصب شده است.

یکی از بزرگ ترین خوبی های بهره گیری از این سیستم ۴۸ ولتی، کاهش چهار برابری اندازه ی جریان الکتریکی نسبت به حالت ۱۲ ولتی است. این کاهش جریان سبب شده است که اندازه و وزن سیم های به کار گیری در این خودرو به صورت قابل توجهی کاهش یابد و نتیجه ی آن بهبود و صرفه جویی میزان مصرف انرژی و سوخت است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی سامسونگ و مرسدس بنز از استفاده گوشی هوشمند به عنوان کلید ماشین در IFA 2016

نظرات در مورد : فناوری و تکنولوژی ۴۸ ولتی بنز اس کلاس در ای کلاس ۲۰۱۸

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *