فعالیت گسترده سامسونگ برای توسعه شبکه 5G

5G

نسل پنجم اینترنت یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در دنیای تکنولوژی غوغایی به پا کرده است. شرکت بزرگ سامسونگ با گسترش تحقیقات خود قصد دارد 5G را در هند ارائه دهد. امروزه بسیاری از ارتباطات از طریق اینترنت شده و حتی تجارت های بزرگ و مهم نیز به صورت جلسات مجازی انجام می شوند , در این میان چیزی که اهمیت دارد سرعت و کیفیت اینترنت می باشد.

اخبار زیادی در پیرامون اینترنت 5G یا نسل پنجم منتشر شده است , نقطه قوت این اینترنت برطرف کردن محدودیت های موجود و سرعت شگفت انگیز آن می باشد , به طوری که دیگر در دنیای اینترنتی کندی و مشکلات آپلود و دانلود نخواهیم داشت. قطعا مصرف کنندگان نیز به دلیل سرعت و امکانات و قیمت مناسب اینترنت نسل پنجم از آن استقبال کرده و بزودی در سراسر جهان طرفداران فراوانی خواهد داشت.

شرکت سامسونگ که یکی از فعالان در زمینه اینترنت نسل پنجم است , به طور آزمایشی خطوط ثابت بی سیم این نسل از اینترنت را در کشور انگلستان راه اندازی کرده است. از سویی دیگر سامسونگ و سایر شرکت‌ های فعال در این زمینه از جمله وریزون(Verizon) و سیسکو (Cisco)، با عقد توافق نامه ای تصمیم به اجرای اولین آزمایش‌ های چندگانه در زمینه اینترنت نسل پنجم گرفتند.

سامسونگ با سیاست به کارگیری همه شرکت های فعال در این زمینه و انواع پراتورها در کشور های جهان , قصد پیشرفت داشته و سعی دارد در کوتاه ترین زمان و طی چند سال آینده 5G را در سراسر جهان در اختیار کاربران قرار دهد. سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد قصد دارد تحقیقاتی را در زمینه اینترنت نسل پنجم در کشور هند آغاز کند , لازم به ذکر است که این پروسه هم اکنون در کشور هند شروع شده است. در آینده ای نزدیک نیز در تمامی کشورها فعال خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هر آنچه از رویداد 5 آگوست آنپکد سامسونگ انتظار داریم

نظرات در مورد : فعالیت گسترده سامسونگ برای توسعه شبکه 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *