فعالیت سامسونگ بر روی توسعه شارژ بی سیم از راه دور

شارژ بیسیم

گزارشات موجود در سازمان جهانی مالکیت فکری ، نشان دهنده این موضوع است که کمپانی سامسونگ سعی دارد که دستگاهی را طراحی و تولید کند که شارژ از راه دور را انجام دهد و این پروژه از دوسال قبل در جریان است. باید گفت که شارژ بی سیم موضوع بسیار خاصی نیست و بیشتر دستگاه های که در این زمینه تولید شده اند دارای یک سیم برق هستند و گوشی موبایل نیز بروی آن قرار می گیرد اما در دو سال قبل کمپانی سامسونگ طرحی از این شارژر را ارائه داده که خود دستگاه نیاز به برق یا سیمی که به پریز متصل شود نداشت و خود گوشی موبایل نیز لزوما بر روی دستگاه قرار نمی گرفت و در برد مشخصی از آن شارژ می شد.

شارژ بیسیم

در این دستگاه ، پتنت چگونگی تمرکز انرژی بر آن گجت را به وسیله شارژ بی سیم OTA در یک مکان بسته و محفوظ را نشان می دهد و هیچ گونه نیازی به پد یا داکی ندارد و با استفاده از انعکاس این موج ها حتی اگر گوشی در جیب شما قرار داشته باشد باز هم شارژ می شود.

باید به این موضوع اشاره کرد که این کمپانی تنها کمپانی نیست که توانسته در قسمت شارژ بی‌سیم تاییدیه و فعالیت داشته باشد و قبل از این پروژه تکنولوژی شارژ بی‌سیم watt up از کمپانیه energous توانسته تابیدیه ای از FCC داشته باشد. این دستگاه یعنی watt up mid field شرکت energous می تواند انرژی الکتریکی ملزوم برای گوشی یا گجت را در فاصله سه متری محیا کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فعالیت سامسونگ بر روی توسعه شارژ بی سیم از راه دور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *