فروش وان پلاس 5 قبل از معرفی رسمی به بازار آغاز شد

فروش وان پلاس 5 قبل از معرفی رسمی به بازار آغاز شد: با توجه به اطلاعاتی که بدست آمده وان پلاس5 به عنوان پرچم دار  جدید وان پلاس می باشد که به صورت رسمی در بیستمین روز از ماه ژوئن (30 خرداد) معرفی می گردد و در فروشگاههای آنلاین دو روز بعد به فروش خواهد رسید . اما این با وجودی است که یکی از فروشگاههای خرده فروشی چینی از حالا ثبت نام فروش وان پلاس5 را شروع نموده و بسیار این موضوع عجیب می باشد و حتی حدود 75 هزار نفر در این وب سایت اقدام به ثبت نام نموده اند و موجب عجیب تر شدن این مسئله شده است .

 وان پلاس5

در حالی که هنوز به صورت رسمی این گوشی توسط کمپانی معرفی نشده است اما فروش آن آغاز شده است

با توجه به شایعه ها و تصاویر رسمی و غیر رسمی که از این گوشی منتشر شده است می توان به اطلاعات این گوشی پی برد و تقریبا همه ی کاربران می دانند که در بیستم ژوئن قرار است چه چیزی را مشاهده کنند . افزون بر اینها به واسطه کمپانی سازنده تصاویری منتشر شده است که نمای پشت گوشی را مشخص می کند . تصاویری که به GFXBench و Geekbench دیوایس مرتبط بودند و شامل ویژگی های سخت افزاری وان پلاس 5 هستند نیز فاش شده اند.

آنگونه که به نظر می رسد قاتل بعدی پرچم دارن مجهز به دوربین دوگانه و 8 گیگ رم است . وان پلاس 5 احتمالا به قیمتی حدود 479 دلار برای مشتریان عرضه خواهد شد و رنگ مشکی نیمه شب آن که از وضعیت فروش محدود به فروش عادی تغییر پیدا می کند.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ثبت نام خرید گوشی هوشمند وان پلاس 5 طی2 روز از 300هزار نفر گذشت

نظرات در مورد : فروش وان پلاس 5 قبل از معرفی رسمی به بازار آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *