فروش قطعات آیفون ایکس برای سامسونگ از فروش گلکسی اس 8 سود بیشتری دارد!

اپل

امسال کمپانی اپل برای تامین پنل صفحه نمایش OLED آیفون ایکس از کمپانی سامسونگ استفاده کرد که بخش تامین قطعات را بر عهده داشته باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید که فقط این قطعه از آیفون ایکس را سامسونگ طراحی نمی کند، بلکه قطعات دیگری نیز می باشد. نکته یجالب این است که سود فروش قطعات این گوشی اپل برای سامسونگ بیشتر از سود فروش پرچمدار این کمپانی، یعنی گلکسی اس 8 می باشد!.

به گفته ی منابع خبری وابسته به سامسونگ، گویا این کمپانی هر پنل صفحه نمایش را با قیمت 70 دلار به اپل عرضه می دارد که به اضافه ی قطعات دیگر به طور کلی تقریبا از هر گوشی آیفون ایکس حدود 110 دلار سود می برد و تخمین زده می شود که احتمالا تا تایستان سال 2018 اپل، چیزی حدود 130 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش خواهد رسانید، در حالی که میزان فروش گلکسی اس 8 سامسونگ در این 20 ماه تنها 50 میلیون واحد بوده است و قطعا میزان سود سامسونگ از آیفون ایکس بسیار بالا خواهد بود.

اپلبراساس نمودار بالا اگر توجه داشته باشید، خواهید دید که کمپانی سامسونگ حئود 20 درصد از سود خالص خود را از فروش قطعات گوشی های اپل داشته است و انتظار می رود که در سال آینده به چیزی حدود 35 درصد برسد. سود خالص کمپانی سامسونگ از فروش پرچمدار خود چیزی حدود 220 دلار بوده و بر اساس آماری که از تخمین فروش آیفون ایکس تا سال آینده رسیده است، قطعا سود سامسونگ از فروش هر دستگاه آیفون ایکس بسیار بیشتر خواهد بود ( چیزی حدود 14.3 میلیارد دلار از فروش آیفون ایکس سود خواهد کرد)

کمپانی های اپل و سامسونگ یکی از پر سود ترین کمپانی های غیر مالی در دنیا می باشند که تاکنون با وجود رقابت های میان آن ها همکاری های پر سودی نیز شکل گرفته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در iOS 12 سرعت آیفون شما افزایش خواهد یافت

نظرات در مورد : فروش قطعات آیفون ایکس برای سامسونگ از فروش گلکسی اس 8 سود بیشتری دارد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *