فروش دو کلیه در ازای خرید آیفون !

خرید آیفون با دو کلیه

برخی از افراد به دلیل علاقه ی بسیار زیادی که به آیفون های اپل دارند، حاضرند هر کاری بکنند تا بتوانند یکی از این دستگاه ها را خریداری نمایند. شاید شما به شوخی در جمع های دوستانه تان پس از شنیدن قیمت آیفون های اپل گفته باشید که در ازای خرید این دستگاه ها باید یکی از اعضای بدن خود را بفروشید ولی این موضوع در سال 2011 میلادی به واقعیت انجامید!

خرید آیفون با دو کلیه

در سال 2011 میلادی که آیفون 4 تازه به بازار عرضه شده بود. در کشور چین آن هنگام آن هایی که دارای گوشی های آیفون بودند جزو افراد ثروتمند جامعه به حساب می آمدند و دیگر افراد جور دیگری به آنها توجه می کرد. مرد جوانی در چین تمام تلاش خود را به کار بست تا هرطور که شده است یک دستگاه آیفون 4 خریداری نماید. فردی به نام ژیائو ونگ 17 ساله که در نهایت نتوانسته بود پول های لازم برای خرید این آیفون را جمع آوری نماید و از تلاش کردن برای جمع پول این گوشی خسته شده بود تصمیم گرفت تا معامله ای بخصوص انجام دهد و بهای آیفون 4 را که برایش خیلی گران تمام شد را پرداخت نماید.

این فرد یکی از کلیه های خود را به قیمت 3200 دلار آمریکا به فروش رساند که مبلغی بسیار بیشتر از مبلغ تعیین شده برای یک دستگاه آیفون 4 را بدست آورد. همانگونه که نشریه آسیا آنلاین گزارش نموده است عمل  جراحی در یکی از بیمارستان های زیرزمینی صورت گرفت و به ونگ گفتند که پس از گذشت یک هفته بهبود خواهد یافت و با همان یک کلیه می تواند زندگی عادی را داشته باشد.

خرید آیفون با دو کلیه

ولی از جایی که اتاق جراحی بر اساس اصولی بهداشتی آماده نشده بود این فرد پس از عمل در کلیه اش عفونت باقی مانده و شدیدا بیمار شد. از همین موقع ها بود که والدین اسن نوجوان 17 ساله به کاری که کرده بود، پی بردند. پدر و مادر این شخص البته اوضاع مالی جالبی نداشتند و نمی توانستند دستگاه آیفون مورد علاقه این فرد را خریداری نمایند با این تفاسیر بعد از وقوع این مسائل مجبور شده بودند تا هزینه های دیالیز فرزندشان را بپردازند که خیلی سنگین تر از هزینه ی خرید یک آیفون 4 بود.

در حال حاضر ژیائو ۲۴ سال دارد و دیگر هیچگاه یک زندگی عادی نخواهد داشت. البته بیمارستان مبلغی جزئی را به عنوان خسارت به این فرد پرداخت نمود ولی زیائو مجبور است تا آخر عمر بدون کلیه زندگی اش را بگذراند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: phonearena

4.7/5 - (4 امتیاز)

نظرات در مورد : فروش دو کلیه در ازای خرید آیفون !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *