فردا بروزرسانی iOS 12.1 با قابلیت های جدید منتشر می گردد

بروزرسانی iOS 12.1

بروزرسانی iOS 12.1 | دستگاه های کمپانی اپل نظیر آیفون ها و آیپدهای این کمپانی، مدتی قبل بروزرسانی سیستم عامل جدید iOS 12 را دریافت نمودند ولی سیستم عامل کمپانی اپل طبق رسم قبلی در ابتدا با مسائل و مشکلاتی روبرو بود که تا به امروز یک بروزرسانی با نام iOS 12.0.1 را منتشر نمود و اکنون نوبت به بروزرسانی iOS 12.1 رسیده است که فردا رسما عرضه خواهد شد.

بروزرسانی iOS 12.1

این نسخه از بروزرسانی، اولین بروزرسانی بزرگ نسخه iOS 12 می باشد که قابلیت هایی نظیر FaceTime گروهی و یا همان تماس تصویری اپل به اپل را که در نسخه ی اصلی حذف گشته بود، به سیستم عامل آیفون های کمپانی اپل باز می گرداند. فیس تایم گروهی امکان برقرار نمودن تماس تصویری برای 32 نفر را به طور همزمان فراهم نموده و از استیکر، ایموجی، انیموجی و حتی فیلتر های ویدیویی نیز پشتیبانی به عمل می آورد. همچنین در فیس تایم گروهی حباب تصویر اشخاص هنگامی که صحبت می نمایند، بزرگتر می گردد.

بروزرسانی iOS 12.1

قابلیت دیگری که در سیستم عامل iOS 12.1 فراهم شده است، امکان استفاده از دو سیم کارت همزمان در گوشی های آیفون XS و XR می باشد که یکی از سیم کارت ها فیزیکی بوده و دیگری از نوع eSIM می باشد و به شکل همزمان برای کاربر فعال خواهند شد. کوپرتینویی ها در طی اطلاعیه ای که منتشر کرده اند از رفع باگ beautygate در گوشی های آیفون XS و XR حرفی به میان نیاورده اند ولی بر اساس گزارشات منتشر شده این باگ هم در آپدیت جدید برطرف گشته است. باگ beautygate سبب می گردد که در هنگام ثبت عکس های سلفی، پوست کاربران بیش از حد صاف باشد که بر اساس گفته ی کمپانی، این مسئله به علت انتخاب تصویر نادرست توسط نرم افزار دوربین از بین تصاویر به ثبت رسیده در حالت smart HDR، صورت می پذیرد.

 

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  شازم (Shazam) توسط اپل خریداری شد

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: 9to5mac

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فردا بروزرسانی iOS 12.1 با قابلیت های جدید منتشر می گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *